חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההנפקה הטכנולוגית הגדולה של השנה: Reddit מתכננת למכור 22 מיליון מניות

לאחר יותר מ-3 שנים של הכנות, פלטפורמת המדיה החברתית Reddit מבקשת לגייס עד 748 מיליון דולר - בהנפקה הראשונה שלה, והמשמעותית ביותר בתחום הטכנולוגיה השנה • החברה תמכור 22 מיליון מניות, תמורת 31-34 דולר כל אחת

פלטפורמת המדיה החברתית Reddit | צילום: שאטרסטוק

פלטפורמת המדיה החברתית רדיט (Reddit), הנחשבת לאתר ה-19 הפופולרי ביותר בעולם לפי מדד אלכסה, מתכננת למכור 22 מיליון מניות תמורת 31-34 דולר כל אחת (גיוס של עד 748 מיליון דולר) בהנפקה הראשונה שלה, לאחר יותר מ-3 שנים של הכנות. הפעם האחרונה שרשת חברתית גדולה הונפקה הייתה אי שם בשנת 2019, אז הונפקה מניית פינטרסט.

שלושה חודשים לתוך 2024 והנפקת רדיט בוול סטריט צפויה להיות ההנפקה הטכנולוגית המשמעותית ביותר השנה. לפי דיווחים מוקדם יותר החודש, החברה ביקשה הערכת שווי של עד 6.5 מיליארד דולר. בבלומברג דווח כי הרשת החברתית מתכננת להקצות 1.76 מיליון מניות בהנפקה עבור משתמשים שיצרו חשבונות לפני ה-1 בינואר – ותאפשר לבעליהן למכור אותן כבר ביום הראשון למסחר.

פלטפורמת המדיה החברתית Reddit, לצד דגל NYSE | צילום: שאטרסטוק

הרשת החברתית רדיט שנוסדה בשנת 2005, הגיעה לממוצע של 73.1 מיליון מבקרים ייחודיים פעילים ברבעון הרביעי של 2023. רדיט היא חברה שמכירה בעיקר רק הפסדים, כאשר בשנה האחרונה הפסידה לא פחות מ-91 מיליון דולר ובזו שלפניה הפסידה כ-159 מיליון דולר.

את הכנסותיה מפיקה החברה בעיקר מפרסומות וממערכת פרימיום שעלותה 5.99 דולר לחודש לכל משתמש. על אף שהחברה הכניסה בשנתיים האחרונות (22-23) סכום מצטבר של 1471 מיליון דולר, היא לא ראתה עד כה רווחים נקיים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן