חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ההתייקרות נמשכת: yes מעלה את מחירי ערוצי צ’רלטון ב-4.8%

חדשות רעות לחובבי הכדורגל הישראלי: חברת yes הודיעה על התייקרות נוספת של חבילת ערוצי צ'רלטון, שתכנס לתוקף החל מ-1 ביוני • גם HOT צפויה להעלות את המחירים, אך טרם פורסמו פרטים ספציפיים

לוגו חברת הכבלים yes | צילום: שריה דיאמנט, פלאש 90

חברת yes הודיעה על התייקרות נוספת של חבילת ערוצי צ’רלטון, שתכנס לתוקף החל מ-1 ביוני. ההתייקרות צפויה להשפיע על כל מי שצופה במשחקי ליגת העל הישראלית, הפרמייר ליג, הליגה האיטלקית, הגביעים האירופיים ועוד.

חבילת ספורט 1 (הכוללת את ערוצי צ’רלטון) תתייקר ב-4.8% מ-82.9 שקל לחודש ל-86.9 שקל לחודש. מחיר ערוץ בודד יעלה מ-66 שקל לחודש ל-69 שקל לחודש. המחיר היומי יעלה מ-24.9 שקל ל-25.9 שקל. גם HOT צפויה להעלות את המחירים, אך טרם פורסמו פרטים ספציפיים.

החברות שמעלות את מחירי הערוצים טוענות כי הן נאלצות לעשות זאת בשל עליית המחירים של זכויות השידור. עם זאת, רבים רואים בהתייקרות הזדמנות נוספת לגבות תשלום גבוה מהאוהדים, דווקא לקראת אירוע מרכזי כמו אליפות אירופה בכדורגל.

אוהדי כדורגל, אילוסטרציה
צילום: שאטרסטוק

מה עושים?

משווים מחירים: לפני שאתם מחדשים את המנוי, כדאי לבדוק את המחירים אצל חברות שידור אחרות. ייתכן שתמצאו הצעה משתלמת יותר.

שוקלים חלופות: קיימות אפשרויות צפייה רבות נוספות, חלקן בחינם, כמו שידורים באינטרנט או בבר.

מפעילים לחץ: אפשר ליצור קשר עם חברות השידור ולבקש הנחה כוללת במנוי כך שמחיר החבילה הרצוי יתקזז.

חשוב לזכור: אנחנו, הצרכנים, לא חייבים לקבל את ההתייקרות הזו כעובדה מוגמרת. יש לנו את הכוח להשפיע על חברות השידור ולדרוש מהן מחירים הוגנים יותר.

לסיכום, התייקרות נוספת של ערוצי צ’רלטון היא עוד נכס על גב האוהדים. חשוב לשקול את כל האפשרויות לפני שמחדשים את המנוי, ולפעול יחד כדי להביא לשינוי.

מ-yes נמסר בתגובה: “עדכון המחיר בערוצי הספורט של צ’רלטון הינו על רקע התייקרויות מתמשכות ומשמעותיות במחירי זכויות שידורי הספורט בארץ ובעולם”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן