חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הולכת בעקבות טראמפ? קמלה האריס מצהירה שממשל בראשותה ישקיע בקריפטו

המועמדת הדמוקרטית קמלה האריס הבטיחה לנקוט בגישה פרו-טכנולוגית אם תיבחר, כולל השקעה בנכסים דיגיטליים, מהלך שמזכיר את מדיניותו של דונלד טראמפ, שתומך בשימוש נרחב בקריפטו ואף הכריז לאחרונה על עסק מטבעות דיגיטליים חדש עם משפחתו

קמלה האריס | צילום: שאטרסטוק

קמלה האריס, המועמדת הדמוקרטית לנשיאות ארה”ב, הצהירה כי ממשל בראשותה יאמץ טכנולוגיות חדשניות כגון נכסים דיגיטליים וינהיג כללים שקופים שיגנו על צרכנים ומשקיעים. האריס אמרה את הדברים באירוע גיוס כספים בניו יורק, וציינה כי תעודד שיתוף פעולה בין עסקים גדולים, עסקים קטנים, מייסדים וסטראט אפים כדי להשקיע בעתידה הכלכלי של אמריקה.

בזמן שהאריס מבססת את עמדתה הפרו-טכנולוגית, יריבה הרפובליקני, דונלד טראמפ, ממשיך לקדם את מדיניות הקריפטו שלו. טראמפ רכש ביטקוין במהלך אירוע קריפטו בניו יורק, ואף משפחתו מעורבת בקידום פרויקט פיננסי מבוזר בשם World Liberty Financial. קהילת הקריפטו הביעה תמיכה בטראמפ, והוא אף דן במדיניות הצפנה באירועים שונים כמו ב-Rug Radio.

לאחרונה דווח כי גם אנתוני סקרמוצ’י, מייסד SkyBridge Capital, עובד בשיתוף פעולה עם קמפיין האריס לפיתוח מדיניות קריפטו, מה שמחזק את התחייבותה של המועמדת לשמור על אמריקה תחרותית בתחום זה.

“אנו נעודד טכנולוגיות חדשניות כמו בינה מלאכותית ונכסים דיגיטליים, תוך הגנה על הצרכנים והמשקיעים שלנו”, אמרה האריס. “ניצור סביבה עסקית יציבה עם כללי דרך עקביים ושקופים”, הוסיפה סגנית הנשיא. 

בעוד שאמירותיה לא נותנות פירוט לעמדת מדיניות ספציפית, התמיכה בתעשיית הקריפטו תסמן שינוי משמעותי מהנשיא ביידן, שהעדיף להתרחק מהנושא. 

טראמפ שפעם היה נגד מבטיח: “אם אבחר אהפוך את ארה”ב לבירת הקריפטו העולמית”

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן