חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החגיגה של אפל: הערב בשעה 20:00 ייחשפו אייפון 16 ומערכת ההפעלה החדשה

הבשורה הגדולה לשוחרי אפל לשנת 2024: משפחת Apple Intelligence מבוססת בינה מלאכותית שמשאירה את סירי פעורת פה • ומסתבר שגם הגודל קובע: אייפון 16 יותר גדול, יותר צבעוני ויותר מעוצב

מטה אפל, גרמניה | צילום: שאטרסטוק

ענקית הטכנולוגיה אפל תקיים הערב (ב’) בשעה 20:00 (שעון ישראל) את אירוע ההשקה השנתי, בו היא תחשוף את דגמי אייפון 16 החדשים ותיתן את האות להסתערות מעריצים עם שקי שינה על מפתני חנויות החברה ברחבי העולם.

ריצה אל הבינה המלאכותית

הבשורה המרכזית הערב למשתמשי אפל ברחבי העולם, היא כמובן הכנסת הבינה המלאכותית לשירות המשתמשים, באמצעות משפחת הפיצ’רים שנקראת Apple Intelligence, הכוללת בתוכה פיצ’רים מתחוכמים כמו שיפורים לעוזרת הקולית סירי, כתיבה אוטומטית, יצירת אימוג’י לפי טקסט, ועוד.

סירי מקבלת עוזרת, והמכשירים גדולים וצבעוניים

לפי שמועות ודיווחים שפורסמו בתקשורת הבינלאומית, המכשירים החדשים צפויים להיות גדולים יותר מהדגם הנוכחי. כך לדוגמה, אם דגמי הפרו מהשנה שעברה הם בגדלים של 6.1 אינץ’ ו-6.7 אינץ’, השמועות מצביעות על כך שכל אחד מהדגמים יעלה ב-0.2 אינץ’, משמע – 6.3 אינץ’ ו-6.9 אינץ’ בהתאמה. השמועות מצביעות על עיצוב שונה מעט למכשירים, בין אם צבעים חדשים (צבע ברונזה לדגמי הפרו) ובין אם מיקומים שונים לחיישני המצלמה.

שיפורים נוספים כוללים: זום מקרב פי חמישה בעדשת הטלפוטו, קיבולת גבוהה יותר לסוללה, מעבד חדש, ויש מצב, לפי הדיווחים המוקדמים, לכפתור חדש מתחת לכפתור הכיבוי – ככל הנראה בשם Capture, שיתפקד ככפתור צילום.

כמדי שנה, אפל משחררת רשמית לציבור את מערכת ההפעלה החדשה שלה, הכוללת בעיקר פיצ’רים להתאמה אישית, עיצוב חדש והתאמות.

גם שעון חדש – דגם מס׳ 10

השנה אפל סופרת את הדגם העשירי של ה-Apple Watch 10 ובשוק מצפים לשינוי משמעותי במכשיר, הכולל פיצ’רים נוספים שקשורים לעולם הבריאות, כמו מערכת לזיהוי דום נשימה בשינה, ועוד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן