חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החוזים העתידיים של דאו ג’ונס ייפתחו על רקע תמריצים בסין והציפייה להגדלת רווחים

השווקים האמריקאיים סיימו שבוע חיובי, כשהמשקיעים מתמקדים בנתונים כלכליים מסין ובעונת הרווחים שצפויה להשפיע על המסחר הקרוב • חברות מובילות כמו אנבידיה ו-Taiwan Semiconductor משדרות איתותי קנייה, בעוד חברות אחרות כמו בואינג מתמודדות עם אתגרים משמעותיים, כך לפי הסקירה של Investor’s Business Daily

וול סטריט, ניו יורק | צילום: שאטרסטוק

החוזים העתידיים על מדדי דאו ג’ונס, S&P 500 ונאסד”ק 100 ייפתחו ביום ראשון בשעה 18:00. המשקיעים מתמקדים בדיווחים על תמריצים כלכליים בסין ובציפייה לרווחי החברות, שעלולים לעצב את המסחר בשבוע הקרוב.

השווקים בארה”ב סיימו את השבוע החולף במגמה חיובית. מדדי S&P 500 ודאו ג’ונס רשמו שיאים ביום שישי, בעוד הנאסד”ק פרץ רמות תמיכה חשובות. גם מדד ראסל 2000, המייצג חברות קטנות, התאושש לאחר ירידות מוקדמות בשבוע.

במהלך השבוע, מניות מובילות כמו Nvidia (NVDA) ו-Taiwan Semiconductor (TSM) שידרו אותות קנייה ברורים, לצד מניות נוספות בשוק השבבים. מנגד, מניית טסלה (TSLA) רשמה ירידות חדות בעקבות אירוע רובוטקסי מאכזב, שהוביל לאותות מכירה משמעותיים. Uber (UBER) בלטה גם היא לאחר שזינקה בחדות.

עונת הרווחים – שמות בולטים השבוע

השבוע הקרוב מביא איתו רווחים מכמה חברות גדולות, בהן Taiwan Semiconductor, נטפליקס (NFLX), UnitedHealth (UNH), Intuitive Surgical (ISRG) וגולדמן זאקס (GS). רבות מהחברות הללו נסחרות סביב נקודות קנייה, והמשקיעים יעקבו מקרוב כדי לאתר הזדמנויות חדשות.

אנבידיה ממשיכה להוביל את המגמה בשוק, כשהיא כלולה במדדי IBD Leaderboard ו-SwingTrader, לצד מניות מובילות אחרות. גם אובר קיבלה תשומת לב בשוק לאחר שנבחרה למניית היום של IBD ביום שישי האחרון.

מניית אנבידיה | צילום: שאטרסטוק

בואינג מזהירה מהפסדים משמעותיים

ענקית התעופה בואינג (BA) הודיעה ביום שישי על קיצוץ של 10% בכוח העבודה שלה – כ-17,000 משרות. החברה גם תדחה את השקת מטוס ה-777X ותצפה לתוצאות רבעוניות נמוכות מהתחזיות. השביתה המתמשכת בחברה ושיחות העבודה התקועות ממשיכות להכביד על פעילותה. בעקבות ההודעה, מניית בואינג ירדה מעט ונסחרה קרוב לשפל של 23 חודשים.

תחזיות לשבוע הקרוב

לפי Investor’s Business Daily, המשקיעים מצפים לתנודתיות בשווקים, בעיקר בשל עונת הדוחות הקרובה וחדשות כלכליות מסין. עם פתיחת החוזים העתידיים ביום ראשון בערב, השוק יתחיל להגיב למידע חדש, אך יש לזכור כי המסחר הלילי אינו בהכרח משקף את המגמות שיופיעו ביום המסחר הרגיל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן