חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל מחצות: מחיר הדלק יעלה ב-4 אגורות

משרד האנרגיה והתשתיות פרסם כי החל מחודש יולי, ליטר בנזין בשירות עצמי יעלה 7.56 שקלים • הסיבה להתייקרות היא היחלשות השקל והירידה במחיר הממוצע של הנפט באזור אגן הים התיכון

דלק, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

שוב עולה: מחיר הדלק יעלה ב-4 אגורות בתחילת חודש יולי. משרד האנרגיה והתשתיות עדכן היום (ראשון) כי המחיר המרבי לליטר בנזין, בשירות עצמי, יעמוד על 7.56 שקלים.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע”מ) לא יעלה על 7.56 ש”ח לליטר, עליה של 4 אג’ מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 22 אגורות לליטר (כולל מע”מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע”מ) לא יעלה על 6.46 ש”ח לליטר, עליה של 3 אג’ מעדכון קודם. תוספת בעד שירות מלא תעמוד על 19 אגורות (ללא מע”מ), ללא שינוי מעדכון קודם.

הסיבה לעלייה היא היחלשות השקל בימים האחרונים לעומת החודש שעבר ב-1.65%. כמו גם, העלייה מותנה במידה מסוימת לאור ירידה במחיר הממוצע של הנפט באגן הים התיכון. מחיר הדלק מעודכן בכל חודש על ידי משרד האנרגיה בהתאם לנוסחה שנקבעה בצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. בהתאם לצו, מחיר הבנזין בתחנה מתבסס על ממוצע מחירי הדלק באזור אגן הים התיכון בחמישה ימי מסחר, שקדמו לשני ימי העבודה האחרונים בכל חודש.

כזכור, בחודש יוני מחיר ליטר אוקטן 95 עמד על 7.52 שקלים, ירידה של 38 אגורות לעומת המחיר במאי. 

סוף סוף: מחירי הדלק יירדו ל-7.52 שקלים

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה