חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החל מה-1 באוגוסט: אסם תוריד מחירים לחלק מדגני הבוקר

אחרי גל של עליות מחירים במשק שאסם הייתה חלק ממנו, החברה כעת רוצה לקדם את מכירות דגני הבוקר שלה והודיעה לקמעונאים על הורדת המחירים • על פי הערכות המחירים יוזלו ב-8%-15%

אסם-נסטלה | צילום: שאטרסטוק

בניגוד למגמה שאפיינה לאחרונה כמעט את כל חברות המזון הגדולות (כולל אסם) עם עליות המחירים בחלק גדול ממוצרי המזון, אסם נסטלה עדכנה היום (חמישי) את הקמעונאים כי בכוונתה להוריד מחירים של מספר מוצרים בדגני הבוקר, “על מנת להנגיש את המוצרים לצרכנים לאורך כל ימות השנה ולא רק בתקופת מבצעים”, כך מסרה החברה.

אסם נסטלה לא פרסמה באיזה שיעור ירדו מחירי המוצרים המיועדים להוזלה אך על פרסומים שונים שציטטו קמעונאים, ההוזלה תחל ב-1 באוגוסט על המותגים קראנץ’, ליון, טריקס וסיני מיניס ותהיה בשיעור של 8%-15%.

הורדת המחירים הזאת עליה מכריזה היום אסם נסטלה מגיעה אחרי העלאות מחירים בקטגוריה של דגני הבוקר בשנים האחרונות, לאחר שהמותג המתחרה תלמה של יוניליוור פופולארי יותר בארץ בהשוואה למוצרי אסם בקטגוריה זו.

לפני חודשיים הודיעה אסם לקמעונאים כי בעקבות התייקרויות מצטברות משמעותיות היא נאלצת לעדכן מעלה את המחירים של חלק גדול ממוצריה כמו סלטי צבר, קטשופ, רטבים, עוגיות ומוצרי שוקולד.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן