חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החשש התממש: HOT נפגעה מהמלחמה ו-10% מעובדיה יפוטרו

כבר בדוחותיה הקודמים, אחרי פרוץ המלחמה, החברה הודיעה על ניתוקים רבים מלקוחותיה בדרום הארץ ובצפונה, זאת בהמשך לירידה בהכנסות מחברת המובייל שלה

ממיר ושלט, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

חברת הוט הודיעה על כוונתה לפטר כ-100 עובדים המהווים 10% מכלל עובדי החברה. 10 מתוכם עובדים ב”הוט מובייל” שבבעלותה. מלבד עובדיה הקבועים החברה מתבססת על מצבת כוח אדם דומה של עובדי קבלן, שככל הנראה גם בהם היא תקצץ. עובדי החברה האם מאוגדים בהסתדרות וחברת הבט שלה “הוט מובייל” מאוגדת בהסתדרות הלאומית. לאחרונה היא הגיעה להסכמי הרחבה עם העובדים, שככל הנראה מכבידים עליה כעת. לטענת החברה ההחלטה היא המשך לתהליך ההתייעלות כתוצאה ממלחמת חרבות ברזל, בשל ניוד עשרות אלפי מפונים מבתיהם שהביא לירידה חדה במנויים של שירותי הכבלים, ולירידה בהכנסות.

אלטיס אינטרנשיונל, החברה האם של חברת התקשורת HOT שבבעלות איש העסקים פטריק דרהי, כבר הזהירה בחודש נובמבר, עם פרסום הדוחות הרבעון השני של השנה שעברה, כי החברה תיפגע מהמלחמה. HOT עצרה את הגביה והחיובים של לקוחות מדרום הארץ ובהמשך מצפונה, שפונו מבתיהם. במקביל החברה נפגעה גם מתחום הסלולר, מעצירת הטיסות ובכלל.

הוט מספקת שירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפוניה לקרוב למיליון מנויים. לפני כשנתיים החברה נקנסה ב-6 מיליוני שקלים בגין הערמת קשיים לחכירת מקטעי התשתיות שלה. הוט, כמו בזק, היא גם בעלים של תשתיות, שלפי החוק היא אמורה להחכיר לשימושן של חברות נוספות. בנוסף, החברה נקנסה מספר פעמים על כך שלא ניתקה לקוחות שביקשו להתנתק משירותיה והמשיכה לחייבם.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה