חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הכאוס באוניברסיטת קולומביה: המיליארדר רוברט קראפט מושך תרומות

בזמן שהפגנות אנטי ישראליות מתעצמות והקמפוס נמצא תחת סערה - רוברט קראפט, הבעלים של קבוצת הפוטבול הניו אינגלנד פטריוטס מליגת ה-NFL ותורם אוניברסיטת קולומביה, מושך את תמיכתו באוניברסיטה • קראפט אמר שהוא "כבר לא בטוח שקולומביה יכולה להגן על התלמידים והצוות שלה"

המיליארדר רוברט קראפט | צילום: שאטרסטוק

המיליארדר רוברט קראפט, הבעלים היהודי של הניו אינגלנד פטריוטס המשתייכת לליגת ה-NFL ובוגר אוניברסיטת קולומביה, הסיר את תמיכתו באוניברסיטה שכבר מעל שבוע בקיפאון בשל מחאות פרו-פלסטיניות הולכות וגוברות שמלוות בקריאות אנטישמיות ואנטי ישראליות. 

בהצהרה ביום שלישי באמצעות ארגונו ‘הקרן למאבק באנטישמיות’, אמר קראפט כי קולומביה היא “כבר לא מוסד שאני מכיר”, והוסיף כי הוא “אינו בטוח עוד שקולומביה יכולה להגן על תלמידיה וצוותיה”. עוד הוא הוסיף כי “לא נוח לי לתמוך באוניברסיטה עד שתינקט פעולה מתקנת”, אמר קראפט.

מסרבים להתפנות, מפגינים פרו-פלסטינים בקמפוס אוניברסיטת קולומביה | צילום: רויטרס

באוניברסיטה ישנו ‘מרכז קראפט’ הנועד לסטודנטים היהודיים של קולומביה שנקרא על שמו. בראיון ל-CNN אמר קראפט כי ימשיך לתמוך במרכז זה, המארח מגוון אירועים תרבותיים ודתיים ותואר על ידי קראפט כ”מקלט של ביטחון” לסטודנטים היהודים. 

כזכור, בסופרבול האמריקאי שהתרחש בחודש פברואר, הקרן למאבק באנטישמיות של רוברט קראפט רכשה מקום של 30 שניות במהלך הפסקת הפרסומות של שידור הטלוויזיה הנצפה ביותר בארה”ב בעלות של כ-7 מיליון דולר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן