חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המיליארד ביל אקמן הודיע על תמיכה בטראמפ: “ההחלטה – זהירה ורציונלית”

המיליארדר היהודי ביל אקמן תומך בפומבי בטראמפ בעקבות ניסיון ההתנקשות בעצרת הבחירות בשבת, כך לפי פוסט שהעלה לרשת החברתית X: "אני מבטיח לכם שקיבלתי את ההחלטה הזו בזהירות ובאופן רציונלי", עוד כתב כי "אנחנו בעיצומו של רגע מסוכן עבור הדמוקרטיה שלנו"

המיליארדר ביל אקמן | צילום: רויטרס

מנהל קרן הגידור “Pershing Square Capital” המיליארדר ביל אקמן הודיע אתמול (שבת) כי הוא תומך בנשיא ארה”ב לשעבר דונלד טראמפ במרוץ הגומלין נגד הנשיא ג’ו ביידן, זמן קצר לאחר שטראמפ נפצע קל בניסיון ההתנקשות בו במהלך עצרת הבחירות, כך לפי דיווח רויטרס. 

“אני מתכוון לאמץ רשמית את realDonaldTrump@”, פרסם אקמן ברשת החברתית X. “אני מבטיח לכם שקיבלתי את ההחלטה הזו בזהירות, באופן רציונלי, ועל ידי הסתמכות על נתונים אמפיריים רבים ככל האפשר”.

אקמן הודיע זאת זמן קצר לאחר הודעתו של מנכ”ל טסלה אילון מאסק, שהודיע על תמיכה בטראמפ והביע “תקווה להתאוששותו המהירה” מהירי, שבו נפגע טראמפ באוזן הימנית העליונה. 

התמיכה של אקמן מסמנת שינוי משנת 2021. לאחר המתקפה של תומכי טראמפ על הקפיטול של ארה”ב ב-6 בינואר, פרסם אקמן הודעה לפיה טראמפ צריך “להתפטר ולהתנצל בפני כל האמריקנים”.

אקמן אמר שיידרש עוד פוסט ארוך כדי לפרט את הסיבות שלו לתמיכה. “פשוט לא היה לי זמן ולא הרגשתי דחיפות לכתוב את הפוסט כי אנחנו עדיין כמה חודשים מהבחירות”, אמר. אולם, האישור של אקמן לא הזכיר את הירי בשבת. והוא רמז לכך בפוסט מאוחר יותר: “אנחנו בעיצומו של רגע מסוכן עבור הדמוקרטיה שלנו”.

“הגעתי להחלטה הזו לפני זמן מה כפי שרבים מהעוקבים של X כבר הבינו מהפוסטים התומכים שלי על טראמפ ומהביקורת שלי על ביידן”, אמר אקמן ל-1.3 מיליון העוקבים שלו ברשת החברתית X.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן