חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המסחר בבורסה ננעל בעליות: מדד ת”א 125 זינק ב-0.7%

המסחר בתל אביב נחתם במגמת עלייה, עם עליות במדדים המובילים ובהובלת מניות הבנייה והביטוח • מניות רבות בלטו לחיוב, כאשר שיכון ובינוי, אופקו ותמר פטרולים הובילו

בורסה, אילוסטרציה | שאטרסטוק

המסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב ננעל היום (רביעי) בעליות שערים במדדים המובילים. מדד ת”א 125, מדד ת”א 35 ומדד ת”א 90 עלו כ”א בכ-0.7%, כך לפי יחידת המחקר של הבורסה לניירות ערך.

במדד ת”א 125 בלטו לחיוב מניות שיכון ובינוי, אופקו, תמר פטרולים, לפידות קפיטל ושפיר הנדסה. מנגד, בין המניות שבלטו לשלילה נרשמו אלוני חץ, ורידיס ויוחננוף. במדד SME60 בלטו מניות סופווייב, מניף, אלומיי, ערד ובית שמש בעליות, בעוד בין היורדות ניתן למנות את ליניאג, זפירוס ואקונרג׳י.

עליות שערים נרשמו במרבית המדדים הענפיים. מדד ת”א ביטוח עלה בשיעור של כ-2.1%, בהובלת מנורה, הראל ומגדל. מדד ת”א בנקים הוסיף 1.7%, עם בולטות לדיסקונט, לאומי ומזרחי. מדד ת”א בנייה עלה ב-1.6%, עם מצטיינות כמו אאורה, שיכון ובינוי ואקרו.

הבורסה לניירות ערך בת”א | צילום: שאטרסטוק

במחזורי המסחר, בלטה מניית רמי לוי עם מחזור יומי של כ-32 מיליון שקלים, נאוויטס פטרוליום עם מחזור יומי של כ-28.5 מיליון שקלים, ודנאל עם מחזור של כ-8 מיליון שקלים.

בנק ישראל הותיר היום את הריבית במשק ללא שינוי ברמה של 4.5%, תוך עדכון תחזיות המאקרו. תחזית הצמיחה לשנת 2024 עודכנה כלפי מטה ל-0.5%, בעוד תחזית האינפלציה הועלתה ל-3.8% ושיעור הגרעון הצפוי הועלה לכ-7.2%.

ללא שינוי: בנק ישראל הותיר את הריבית על 4.5% – “סיכונים לעלייה באינפלציה”

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן