חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המעריצים זעמו על “טיקטמאסטר”: מחירים מופקעים ועיכובים במכירת הכרטיסים של אואזיס

להקת הרוק הבריטית שהכריזה על סיבוב הופעות בקרוב פתחה את המכירה בסוף השבוע האחרון, המעריצים דיווחו על תסכול וזעם ברשתות החברתיות על חברת טיקטמאסטר שהייתה אחראית על מכירת הכרטיסים בעקבות המתנות ארוכות, הודעת שגיאות ותחושה שהאתר קרס

אלבום של להקת אואזיס | צילום: שאטרסטוק

בשבת נפתחה מכירת הכרטיסים להופעות של להקת הרוק הבריטית אואזיס שהודיעה לאחרונה על איחוד עם סיבוב הופעות, זמן קצר אחרי פיחת מכירת הכרטיסים המדיה החברתית החלה לזעום על מחירים מופקעים, המתנה ארוכה והודעות שגיאה מחברת הכרטיסים שניהלה את המכירה “טיקטמאסטר”.

מעריץ מלונדון תיאר ברשת החברתית המתנה של חמש שעות רק כדי לקבל הודעת דחייה עם השהייה שנראתה כשגיאה. מדובר במכירה החמה ביותר של העשור מבחינת חברת הכרטיסים. מי שביקש לרכוש כרטיס לעמידה בהופעה נתקל במחיר של 415.50 אירו, 459.61 דולר בתוספת עמלות. במהלך המכירה באתר הכרטיסים הייתה תחושה בקרב המעריצים כי האתר קרס בשל חוסר יכולת לרכוש כרטיס.

באתר הרשמי של טיקטמאסטר, החברה הבהירה כי אינה קובעת את מחירי הכרטיסים אלא רק האומנים, “המחירים יכולים להיות קבועים או מבוססים על השוק, כאשר כרטיסים מבוססי שוק מסומנים כפלטינה או מבוקשים במיוחד”.

תהליכי רכישת הכרטיסים לאירועי מוזיקה גדולים גררו לא מעט חרדה בקרב קונים. Ticketmaster, וחברת האם שלה Live Nation Entertainment, עמדו בפני בדיקה ציבורית בנובמבר 2022 על הטיפול שלה בסיבוב ההופעות הפופולרי ביותר של טיילור סוויפט.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן