חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הסלבס מסתערים על שדה דב: יהודה לוי רכש דירה ב-8 מיליון; נועה קירל ב-10

החברות שמציעות דירות ביותר מ-100 אלף שקל למ"ר החלו בשיווק אגרסיבי באמצעות מכירה לידוענים, שרוכשים על הנייר דירות יוקרה במחירי שיא. אכלוס הדירות צפוי להיות רק בעוד כ-5 שנים • מדובר במיקום נחשק שמקדים את המכירה של דירות היוקרה שיוצעו גם בפי גלילות

יהודה לוי ונועה קירל | עיבוד צילום: קובי גדעון/פלאש 90; שאטרסטוק

חברת הנדל”ן אביסרור, שהחלה כבר בשיווק דירות בקרקעות היוקרתיות של רובע שדה דב המתוכנן, פרסמה היום כי השחקן יהודה לוי נבחר להוביל את הפרויקט שלה בשדה דב. מתברר כי השחקן רכש בפרויקט מיני פנטהאוז במחיר של 8 מיליון שקל. מדובר בדירת 3.5 חדרים בקומה 7. גם בחברת קנדה ישראל פרסמו עסקה מפורסמת של נעה קירל, בפרויקט קנדה ריינבאו, שרכשה דירת 5 חדרים עם נוף לים בקומה 7, בת 133 מ”ר עם 17 מ”ר מרפסת, ב-10.18 מיליון שקל. מדובר במחיר גבוה בהתחשב בעובדה שאין עדין אישורי בנייה למיזם והאכלוס צפו רק בעוד כ-5 שנים.

בקנדה ישראל משווקים דירות שני חדרים החל מ-3.5 מיליון שקלים, 3 חדרים החל מ-5.5 מיליון שקלים ל-72 מ”ר.
לאחרונה פרויקט הענק ברובע שדה דב בתל אביב עשה עוד התקדמות משמעותית לאחר שהתוכנית השנייה של הרובע הופקדה להתנגדויות וכעת 7,120 יחידות דיור נוספות יוצאות לדרך. לפרויקט שלושה מתחמי תכנון, כאשר למתחם הראשון, מתחם אשכול, שבחלקו הדרומי של הרובע, כבר פורסמה תכנית מפורטת שאושרה לפני כ-3 שנים.

חברות הנדל”ן שהחלו לשווק את הדירות מציעות למכירה דירות בחלקו הדרומי של הרובע במתחם אשכול. כך למשל, חברת אביסרור משווקת דירת 3 חדרים במתחם, כ-50 מ”ר, ב-5.4 מיליון שקל. דירת 4 חדרים ב-7.4 מיליון שקל. דירת 5 חדרים החל מ-9 מיליון שקלים. דירת פנטהאוז במגדל קטן, בקומה 15, בת 160 מ”ר הדירה ומרפסת 67 מ”ר ב-25 מיליון שקל.

פעם היה פה שדה תעופה | צילום: משה שי/פלאש 90

מיד עם פינוי שדה דב, התוכנית במתחם אשכול הייתה הראשונה שאושרה, המדינה שיווקה את הקרקעות ליזמים שרכשו את הקרקעות רגע לפניית עליית הריבית והאטה בענף הנדל”ן. נזכיר כי רכישת הקרקעות כבר הובילה להסתבכות של חברת הנדל״ן חנן מור שלא עמדה בעלויות הגבוהות עם עליית הריבית. חברת חנן מור מימנה את רכישת הקרקע בעיקר מהלוואות בנקים ולכן הייתה הרגישה ביותר לעליית הריבית. כרגע חברות הנדל”ן הבולטות שהצליחו לעמוד בעלויות המימון ומתחילות לשווק דירות הן אביסרור וקנדה ישראל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה