חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העסקה היקרה ביותר באי המלאכותי של דובאי: וילה ענקית נמכרה בכ-65 מיליון דולר

ברבעון הראשון של השנה דובאי הייתה בין המקומות המבוקשים ביותר לרכישת נכסי יוקרה עם כמאה עסקאות בהיקף של יותר מ-10 מיליון דולר
אי ג'ומיירה ביי בדובאי

קרדיט: shutterstock

אחת מעסקאות הנדל”ן היקרות ביותר בדובאי: וילה ענקית בעלת 6 חדרי שינה נמכרה בתמורה ל-65.47 מיליון דולר בדובאי, מדובר באחת העסקאות היקרות אי פעם בעיר. הווילה משתרעת על שטח של 1,746 מטר רבוע היא הווילה הכי יקרה שנמכרה אי פעם באי פאלם ג’ומיירה, האי המלאכותי שבנוי על קרקע מלאכותית בסדרה של קבוצת איים ומעוצב בצורת עץ דקל, האי זכה לכינוי “אי המיליארדרים”.

הווילה נמכרה כשהיא מרוהטת באופן מלא ומלאה במתקנים כמו חדר משחקים, בית קולנוע, מעלית, חנייה תת קרקעית , שטח משרדים, שתי סוויטות.

אי ג'ומיירה ביי בדובאי
קרדיט:
shutterstock

מדובר בשוק היוקרה הלוהט של דובאי שהפך לפופולארי במיוחד מאז הקורונה עם סגירת עסקאות במחירי שיא, מחירי דירות היוקרה בדובאי רק המשיכו לטפס עם עליית הביקוש. ברבעון הראשון של השנה דובאי הייתה בין המקומות המבוקשים ביותר לרכישת נכסי יוקרה, 105 בתים במחירים של 10 מיליון דולר או יותר החליפו ידיים בתקופה זו של הרבעון הראשון.

לפי דו”ח שפורסם בבלומברג בשנה שעברה, הרוסים ייצגו 15% מכלל הקונים הזרים בדובאי. אחריהם בריטים, שחלשו על 12% מהעסקאות, הודים על 11%, איטלקים על 7% וצרפתים על 4%.

סוכנות הנדל”ן הבריטית נייט פרנק פרסמה דוח נפרד בשנה שעברה  שלפיו ב-2022 נמכר בדובאי מספר שיא של 219 בתים בשווי של למעלה מ-10 מיליון דולר, כפול ממספר רכישות בתים מסוג זה ב-2021. סקטור הנדל”ן מהווה כשליש מהכלכלה של דובאי.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה