חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העסקה היקרה ביותר מאז 2022: פנטהאוז בניו יורק נמכר ב-135 מיליון דולר

מכירת הפנטהאוז בסך 135 מיליון דולר היא העסקה היקרה ביותר השנה בעיר ניו יורק, כך לפי הדיווח של "Mansion Global" • היחידה בת חמש קומות ממוקמת בבניין ההיסטורי "אמאן ניו יורק" במנהטן

השדרה החמישית בניו יורק | צילום: שאטרסטוק

עסקת השנה: מכירת הפנטהאוז של 135 מיליון דולר (כחצי מיליארד שקל) נסגרה בסוף השבוע שעבר, מה שהפך אותה לעסקה היקרה ביותר בניו יורק השנה, כך מדווח אתר Mansion Global.

בית המגורים, המשתרע על 1,160 מ”ר על פני חמש קומות, ממוקם בתוך מלון “אמאן ניו יורק”, המאחז היחיד של קבוצת האירוח היוקרתית בחוף המזרחי.

הפנטהאוז הוא אחד מ-22 בתי מגורים מצוירים מעל מלון אמן בניו יורק בבניין קראון ההיסטורי במנהטן, הממוקם לאורך “שדרת המיליארדרים” בשדרה החמישית, ברחוב 57 ווסט. חמש יחידות בבניין נמכרו במעל 50 מיליון דולר, ואחת נמכרה ב-75.8 מיליון דולר ב-2022.

הבית משקיף על הנוף של הסנטרל פארק, ולפי הדיווחים גם כולל טרקלין פסנתר, מרפסת רחבה, מעלית פרטית ושתי בריכות – אחת מקורה ואחת חיצונית.

“המכירה של 135 מיליון דולר של הפנטהאוז באמtן ניו יורק מדגישה את הנחשקות והמשיכה של אמן ובניין הכתר האייקוני”, אמר דובר OKO Group, חברת הפיתוח מאחורי המלון ל-Mansion Global. “אנחנו ממשיכים לדאוג לביקוש משמעותי למגורים של אמאן ניו יורק, גם כאשר יחידות הבניין מחויבות לחלוטין”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן