חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הצעצוע הכי נמכר: ההכנסות של חברת לגו עלו ב-13% ל-4.65 מיליארד דולר

הלגו שומר על מכירות חזקות באירופה ובארה"ב ובתוצאות הכספיות למחצית הראשונה של 2024 החברה מציגה עלייה יפה בהכנסות בעוד תעשיית הצעצועים סובלת מירידה במכירות על רקע האינפלציה

חברת לגו | צילום: שאטרסטוק

הלגו לא מאבד מקסמו: בעוד כל תעשיית הצעצועים חווה צניחה במכירות על רקע האינפלציה, המרחיקה את הצרכנים מהחנויות,  הלגו תופס תאוצה וכך מדווחת החברה מדנמרק על זינוק של 13% בהכנסות במחצית הראשונה של 2024, ההכנסות הגיעו ל-31 מיליארד קורונות דניות שהן 4.65 מיליארד דולר.

החברה מתחזקת בכל מגוון צעצועי הלגו שהיא מציעה כאשר נפח המכירות רק עולה. לגו ממשיכה להתבסס עם מגוון רחב של מוצרים המתאימים לילדים ולמבוגרים. מנכ”ל החברה הדנית, ציין כי המכירות באירופה ובארה”ב נותרו חזקות בעוד שבסין המכירות נותרו סטטיות, למרות זאת חברת הלגו לא מוותרת על התרחבותה גם בסין, “יש פוטנציאל לטווח ארוך יותר”, ציין מנכ”ל החברה ב-CNBC.

לגו | צילום: שאטרסטוק

חברת לגו מתעקשת על השוק הסיני ושואפת להתחזקות באזור, כך ברבעון ראשון פתחה החברה 40 חנויות חדשות כאשר 20 מהן היו בסין.  גם התכנון להמשך מכוון לסין, מתוך 60 החנויות המתוכננות במחצית השנייה של השנה, 20 מהן יהיו בסין.

חברת לגו היא חברה דנית משפחתית בעלת 130 חנויות ברחבי העולם ומעסיקה כ-9,000 עובדים.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן