חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

הקרב על הדיוטי פרי: משפחת פאליק דורשת לפסול את היינמן וג’יימס ריצ’רדסון ממכרז

משפחת פאליק מבקשת להרחיב את פעילותה בישראל והשתתפה במכרז להפעלת חנויות דיוטי פרי בשני מסופי גבול יבשתיים, המשפחה הגישה תביעה נגד רשות שדות התעופה על כך שלא פסלה את השתתפותן של החברות המפעילות אצת החנויות כעת בשל פגמים בהתנהלות

הדיוטי פרי בנתב"ג | צילום: שאטרסטוק

עתירה נגד בעלת חנויות דיוטי פרי: משפחת פאליק, שבבעלותה גם חנויות דיוטי פרי בעולם, פנתה לבית המשפט בעתירה מנהלית נגד רשות שדות התעופה ורשות התחרות כנגד היינמן הגרמנית וחברת ג’יימס ריצ’רדסון, בעלת חנויות הדיוטי פרי בארץ, כך פורסם בכלכליסט.

הרקע לתביעה הוא המכרז להפעלת חנויות דיוטי פרי בשני מסופי הגבול היבשתיים, האחד במסוף בגין בטאבה והשני במסוף נהר הירדן. משפחת פאליק הגישה הצעה ומשתתפת במכרז אך כעת דורשת במסגרת התביעה לפסול מהתמודדות את היינמן וג’יימס ריצ’רדסון ולעצור את המכרז עד שתתקבל הכרעה בעתירה. לטענת המשפחה התובעת,יש לפסול מהתמודדות את המפעילות בעקבות פגמים קשים וחריגה ממתחם הסבירות, כך לפי הדיווח.

החל משנת 2018, חברה ג’יימס ריצ’רדסון לחברת היינמן וביחד הן מפעילות את הדיוטי פרי בנמל התעופה בן-גוריון ובנמל התעופה רמון. חברת היינמן הנה מחברות הדיוטי פרי הגדולות בעולם והיא פועלת בנמלי תעופה ברחבי העולם, בהם פרנקפורט, ברלין, בודפשט, קלן, דורטמונד, אוסלו, פיזה, סידני, זלצבורג ועוד.

מרש”ת נמסר בתגובה לכתבת כלכליסט: “כשתתקבל העתירה נתייחס בהתאם”. ברשות התחרות הוסיפו תגובה משלהם: “קיבלנו את העתירה ואנו לומדים אותה”. מג’יימס ריצ’רדסון נמסר: “אין תגובה”.

משפחת פאליק מבקשת להרחיב את פעילותה בישראל, מדובר במשפחה עם פעילות עסקית ענפה בארץ ובכל העולם, היא הבעלים של מספר עסקים פרטיים בישראל ובהם יקב פסגות ורהיטי פיטרו הכט.

 

 

 

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן