חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השדרוג של גוגל: הבינה המלאכותית תחפש לכם את התמונות

Google Photos מקבל הקיץ עוזר אישי בשמו 'Ask Photos' • מנכ"ל גוגל, סונדאר פיאצ'י, הציג את התכונה החדשה בכנס המפתחים השנתי - I/O 2024

גוגל תמונות | צילום: שאטרסטוק

במהלך ההרצאה המרכזית של בכנס המפתחים השנתי של גוגל, המנכ”ל סונדאר פיצ’אי הכריז על “Ask Photos”, תכונה חדשה שמגיעה בקיץ הקרובה שאמורה להפוך את השירות להרבה יותר חכם בכל הנוגע להבנת מה אתה מחפש, תוך שימוש בבינה מלאכותית.

לעתים קרובות אנו מצלמים תמונות כדי ללכוד זיכרונות או לשמור פרטים חשובים, אך המידע בתמונות הרבה פעמים הולך לאיבוד בין התמונות הרבות שאנו מצלמים. גוגל החליטו לעשות לזה סוף ולתת את האופציה הנוחה לחיפוש.  

הפיצ’ר החדש נקרא: Ask Photos. מה שיכול לחסוך חיפוש אחר תמונות שלא מוצאים, בין אם זה לפי התאריך, לפי התמונות של מישהו מסוים או כל אופן חיפוש אחר שנותן פרט משהה לתמונה.

הפיצ’ר יאפשר לכם פשוט להציג לגוגל תמונות כל שאלה או בקשה והאפליקציה תמצא עבורכם את התשובה כתמונה, סרטון או חבילת תמונות וסרטונים רלוונטיים. Ask Photos חושף את המידע הזה עבורך כשאתה שואל שאלות על חייך, היכולות הרב-מודאליות של ג’מיני יכולות להבין את ההקשר והנושא של התמונות כדי להוציא פרטים. 

כמו כן, נשאלות שאלות רבות על נושא פרטיות המשתמשים. בגוגל טוענים כי הנתונים האישיים בתמונות Google לעולם אינם משמשים לפרסומות. ואנשים לא יסקרו את השיחות והנתונים האישיים שלך ב-Ask Photos, למעט מקרים נדירים כדי לטפל בהתעללות או נזק. עוד הם מוסיפים כי הם לא מאמנים מוצרי בינה מלאכותית מחוללת מחוץ ל-Google Photos על הנתונים האישיים האלה, כולל דגמים ומוצרים אחרים של Gemini. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה