חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

השקת אייפון 16 בעוד חודש: הנה כל מה שאתם צריכים לדעת

בעוד כחודש אפל צפויה להשיק את האייפון ה-16 שלה והשמועות לא מפסיקות, אולם, ייתכן שתכונות הבינה המלאכותית באייפון החדש לא יושקו עד אוקטובר • ומה לגבי אייפון 17?

חברת אפל | צילום: שאטרסטוק

במהלך השנים האחרונות, אפל פעלה להביא מספר חידושים לשוק. האבולוציה של מכשירי האייפון הביאה איתה שיפורים מבחינת עיצוב, ביצועים, יכולות מצלמה ועוד, בעוד כחודש צפויה להיערך ההשקה של אייפון 16 וקהילת הטכנולוגיה מצפה לראות מה אפל הכינה. 

מתי ההשקה?
תאריך ההשקה צפוי להיות לפי המסורת באמצע ספטמבר כשההימורים הם על ה-10 או ה-12 לחודש, מה שאומר שאנחנו במרחק של חודש אחד בלבד מהשקת האייפון 16. כמו סדרת האייפון 15, ההרכב של השנה צפוי להישאר עם ארבעה דגמים – אייפון 16, אייפון 16 פלוס, אייפון 16 פרו ואייפון 16 פרו מקס – למרות שיש הרבה הבדלי עיצוב ותכונות חדשות שיגיעו עם המכשיר החדש. 

מה מחדשים לנו?
לפי הדיווחים, ה-iPhone 16 Pro וה-iPhone 16 Pro Max של השנה מקבלים גדלי תצוגה גדולים יותר, ויגדלו ל-6.27 ו-6.86 אינץ’, בהתאמה. בנוסף,
לכל דגמי האייפון 16 יהיה “כפתור לכידה” חדש המוקדש להפעלת צילום תמונה או וידאו. הכפתור יוסיף תכונות כמו היכולת להגדיל ולהרחיק על ידי החלקה שמאלה וימינה על הכפתור, התמקדות בנושא בלחיצה קלה, והפעלת הקלטה בלחיצה חזקה יותר. 

דגמי האייפון 16 פרו צפויים לכלול עדשת מצלמה משודרגת של 48 מגה-פיקסל Ultra Wide, שאמורה לאפשר לה ללכוד יותר אור, וכתוצאה מכך לשיפור התמונות בעת צילום במצב 0.5, במיוחד בסביבות של תאורה נמוכה. 

טים קוק, מנכ”ל אפל | צילום: שאטרסטוק

כמה זה יעלה לנו?
מידי שנה אנליסטים מעריכים שהאייפון יעלה במחיר אך לרוב זה לא בדיוק מה שקורה והמחיר עולה רק במדינות מסוימות או פשוט נשאר אותו הדבר. 

האם המחיר יעלה השנה? אף אחד לא יודע, אבל עם משבר יוקר המחיה המתמשך, אנחנו מצפים שאפל תשמור על זהים במחירי האייפון שלה ותמשיך לספוג את עלות הייצור. לפי ה-independent הבריטי, אם המחירים אכן יישארו זהים, האייפון 16 יכול להתחיל מ-799 ליש”ט (1020 דולר אמריקאי), והאייפון 16 פלוס מ-899 ליש”ט (1147 דולר אמריקאי).

האייפון 16 פרו יכול להתחיל מ-999 ליש”ט (1275 דולר אמריקאי) והאייפון פרו מקס יכול להתחיל מ-1,199 ליש”ט (1530 דולר אמריקאי). 

מטה אפל, גרמניה | צילום: שאטרסטוק

נזכה לראות את הבינה המלאכותית משתלבת?
נוכל לייצר סרט זיכרונות באמצעות תכונות AI לפי מילת חיפוש וה-Apple Intelligence תדע לסדר אותם לסרט. כמו גם, הציפייה היא שסירי תהיה חכמה יותר באמצעות ה-AI, השיחה איתה צפויה להיות טבעית ואישית יותר כשהיא מבינה ומבחינה בין הנחיות בצורה טובה יותר. 

אולם, ייתכן שתכונות Apple Intelligence לא יושקו עד אוקטובר כשיהיה עדכון גרסה ראשוני והוא ככל הנראה יהיה זמין תחילה רק בארה”ב. אנחנו צפויים לראות. 

ומה לגבי אייפון 17?
אייפון 16 עוד לא הושק והשמועות כבר עברו לדגם הבא בתור. לפי הדיווחים, אייפון 17 צפוי לחדש יותר מבחינת העיצוב ופחות מבחינת המפרט שלו ובכך להוות יותר סמל סטטוס.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן