חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

התקבל היתר: בקרוב תתחיל הבנייה של פרויקט יוקרתי בשדה דב

חברת הנדל"ן אביסרור שכבר החלה לשווק דירות בפרויקט "אשירה" בשדה דב עם 406 יחידות דיור, קיבלה היתר חפירה ודיפון ותתחיל את העבודות בשבועות הקרובים • בין החברות שצפויות להקים פרויקטים נוספים בשדה דב – קנדה ישראל וי.ח דימרי

שדה דב | צילום: משה שי/פלאש 90

הבנייה בשדה דב תתחיל בקרוב: חברת אביסרור משה ובניו הודיעה כי בשבועות הקרובים תתחיל את העבודות בשטח לבניית פרויקט הדגל שלה בשדה דב, לאחר שקיבלה היתר חפירה ודיפון. מדובר בשטח של 7.3 דונם עליו מתוכנן מגדל מגורים בן 34 קומות ובנייני בוטיק בני 7,8 ו-15 קומות כולל שטחי מסחר. מדובר בתוספת של 406 יחידות דיור.

“בשבועות הקרובים נתחיל בביצוע ההכנות הנדרשות על מנת להבטיח שהעבודות יתחילו בהקדם ובצורה חלקה ובטוחה”, כך הודיעה החברה. להערכת החברה החפירות יימשכו כ-18 חודשים. את עבודות הבנייה תבצע חברת אביסרור בעצמה, עקב היותה חברה קבלנית וגם יזמית.

חברת אביסרור וחברת קנדה ישראל הן שתי החברות היחידות שרכשו את הקרקע היוקרתית בשדה דב והצליחו לשווק דירות.  כידוע, רכישת הקרקע בשדה דב גרמה להסתבכות גדולה של חברת נדל”ן אחרת, קבוצת חנן מור, שניסתה גם היא לשווק דירות אך נכנסה לצרה פיננסית גדולה עם המינוף הגבוה שנטלה לצורך רכישת הקרקע.

עליית הריבית במשק גרמה לחובות של חברת חנן מור לתפוח כאשר האטה בשוק הדיור בשל עלית הריבית גם לא הצליחה להוביל לשיווק דירות. בשל התסבוכת סביב הקרקע בשדה דב, קבוצת חנן מור נכנסה לחדלות פירעון. כעת נודע כי חברת הנדל”ן י.ח דימרי רכשה את הקרקע היוקרתית של חנן מור בשדה דב בעלות של 1.1 מיליארד שקל וגם היא צפויה לבנות פרויקט למגורים בשדה דב לצד שטחי מסחר.

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן