חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

וורן באפט מכר מניות אפל והגדיל את קופת ברקשייר בכ-277 מיליון דולר

המשקיע האגדי וורן באפט מכר כמחצית מהחזקותיו בחברה הגדולה בוול סטריט, הגדיל את קופת המזומנים וכעת, חברת ההשקעות ברקשייר האת'וויי מחזיקה מניות אפל בשווי של כ-84.2 מיליארד דולר • ברקשייר מכרה כ-390 מיליון מניות אפל ברבעון השני, נוסף על 115 מיליון מניות שמכרה מינואר עד מרץ

וורן באפט, יו"ר ברקשייר האת'וויי | צילום: שאטרסטוק

וורן באפט, אחד מהמשקיעים המוערכים ביותר בעולם הגדיל את קופת המזומנים של ברקשייר הת’אוויי לכ-277 מיליארד דולר – ומכר נתח גדול מההחזקות שלו באפל, כך דווח אתמול (שבת) בסוכנות הידיעות רויטרס. 

אחזקת המזומנים של ברקשייר גדלה ל-276.9 מיליארד דולר נכון ל-30 ביוני לעומת שיא של 189 מיליארד דולר שלושה חודשים קודם לכן, בעיקר בגלל שברקשייר מכרה נטו של 75.5 מיליארד דולר של מניות. היא מכרה כ-390 מיליון מניות של אפל ברבעון השני, בנוסף ל-115 מיליון שנמכרו מינואר עד מרץ. 

המשקיע האגדי בן ה-93 מתריע מהכלכלה הרחבה של ארה”ב, או הערכות שוק המניות שהפכו לגבוהות מדי. כך, התוצאות שעקבו אחר מכירת שוק המניות שדחפה את נאסד”ק לטריטוריית תיקון, ודוח תעסוקה חלש שעורר דאגות לגבי הפעילות הכלכלית של ארה”ב והאם הפדרל ריזרב חיכה יותר מדי זמן כדי להוריד את הריבית.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן