חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ותודה להוליווד: ביידן גייס סכום שיא של מעל 25 מיליון דולר

באירוע עטור כוכבים בעיר ניו יורק התכנסו ג'ו ביידן, ברק אובמה וביל קלינטון לגיוס כספים לקמפיין הבחירות • באותו זמן התקיימו מחוץ לאולם המוסיקה הפגנות פרו-פלסטיניות

ביל קלינטון, ג'ו ביידן וברק אובמה באירוע גיוס הכספים באולם רדיו סיטי בניו יורק ביום חמישי | צילום: רויטרס

הנשיא ג’ו ביידן וקודמו הדמוקרטי, ברק אובמה, יחד עם ביל קלינטון וכמה מהשמות הגדולים בעולם הבידור עמדו בראש גיוס כספים עטור כוכבים עם הנשיא לשעבר ביל קלינטון ביום חמישי, כשברקע הפגנות פרו-פלסטיניות נגדו, כך לפי דיווח של סוכנות הידיעות AP. 

ביידן, שנסע עם אובמה ב-Air Force One לניו יורק, השתתף בדיון עם קלינטון בהנחיית מנחה התכנית “The Late Show” סטיבן קולבר ברדיו סיטי מיוזיק הול האייקוני לעיני אלפי אורחים. לפי הערכות המארגנים האירוע גייס יותר מ-25 מיליון דולר לקמפיין הבחירות של ביידן בארה”ב. 

הפגנות פרו-פלסטיניות מחוץ לאולם המוסיקה ביום חמישי | צילום: רויטרס

אובמה שיבח את ביידן ופעילותו ואמר, “זה סוג הנשיאים שאני רוצה”. קלינטון אמרה בפשטות על הבחירות שעומדות בפני הבוחרים ב-2024: “הישאר עם מה שעובד”. ביידן עצמו פנה ישירות אל דונלד טראמפ ואמר שהרעיונות הצפויים של יריבו ברפובליקה הדמוקרטית היו “קצת ישנים ולא בכושר”. 

המנחה סטיבן קולבר, בשיחת כורסה עם השלישייה, כינה אותם “אלופים מדברים” והתלוצץ על כך ששלושת הנשיאים הגיעו לעיר “ואף אחד מהם לא כאן כדי להופיע בבית המשפט”, כבדיחה על הצרות המשפטיות הרבות של טראמפ.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה