חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זארה תרחיב את שידורי הקניות שלה לאירופה וארה”ב

בשל הפופולריות של שידורי "תכניות מכירות בשידור חי" בסין, זארה מודיעה על התרחבות לאירופה וארה"ב • מותג האופנה נוהג לנהל מעין תצוגות בשידור חי באמצעות אפליקציית Douyin

סניף זארה בלונדון | צילום: שאטרסטוק

זארה תרחיב את שידורי הקניות הישירים שלה לאירופה וארצות הברית, כך לפי רויטרס. פורמט שזכה לפופולריות גדולה בסין אבל כזה שהקונים המערביים פחות מכירים. 

מידי שבוע משודרות באמצעות Douyin, אתר האחות הסיני של טיק טוק, “תוכניות מכירות בשידור חי” בנות חמש שעות בסין שעזרו להגביר את המכירות של מותג האופנה מאז שהושקו, כך לפי חברת הניתוח הקמעונאי EDITED.

“אנחנו רוצים לקחת את זה למדינות המערב, שבהן השידור החי לא כל כך פופולרי. אבל אנחנו חושבים למה לא – מנקודת מבט בידורית זה כמו אבולוציה”, אמר דובר זארה.

במשך עשרות שנים ערוצי קניות בטלוויזיה שבהם הצופים התקשרו כדי לקנות מוצרים נבחרים היו פופולריים אבל המדיה החברתית והמסחר האלקטרוני עוררו עידן חדש של סטרימינג בשידור חי, בראשות סין, שבו משפיענים מוכרים הכל, החל ממוצרי קוסמטיקה ועד חטיפים. היוזמה של זארה באירופה וארה”ב שצפויה לצאת לדרך בין החודשים אוגוסט לאוקטובר.

מאחורי תצוגות האופנה האינטרקטיביות בשידור חי עומד צוות של 70 אנשים, שמוזרם מחלל של 1,000 מ”ר בשנגחאי ומחליף זוויות בין שבע מצלמות. בממוצע, הוא מושך כ-800,000 צופים ייחודיים בכל תוכנית, כך זארה. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה