חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה הסוף: מטא סוגרת את Workplace

חברת מטא הודיעה כי היא סוגרת את Workplace ותשתף פעולה עם Workvivo כדי לסייע במעברי לקוחות • האפליקציה לא הצליחה להתחרות מול היריבות כמו Slack ו-Teams של מיקרוסופט

workplace | צילום: שאטרסטוק

לפייסבוק היו פעם שאיפות גדולות להיות שחקנית מרכזית בתקשורת ותפוקה ארגונית, אבל היום חברת האם של הרשת החברתית Meta תסגור פרק מאוד משמעותי בסיפור הזה.

לפי הדיווח של TechCrunch מטא הודיעה אתמול (שלישי) כי היא סוגרת את Workplace, גרסה של פייסבוק שנבנתה כדי לאפשר תקשורת בין צוותים עסקיים וארגונים רחבים יותר. סגירת Workplace ללקוחות חיצוניים מתוכננת ליוני 2026. עם זאת, מטא תמשיך להשתמש בפלטפורמה באופן פנימי כלוח הודעות ארגוני. משתמשים חיצוניים יוכלו לגשת למוצר עד אוגוסט 2025.

מטא הצהירה כי ״אנחנו מפסיקים את Workplace מ-Meta כדי שנוכל להתמקד בבניית טכנולוגיות AI ו-metaverse שאנו מאמינים שיעצבו מחדש את הדרך שבה אנחנו עובדים”, אמר לנו מאוחר יותר מקור. “במהלך השנתיים הקרובות, נספק ללקוחות Workplace שלנו את האפשרות לעבור למוצר Workvivo של Zoom, שותף ההגירה המועדף היחיד של Meta”.

Workplace היא אפליקציית תקשורת ארגונית שהושקה עבור חברות בשנת 2016 על ידי פייסבוק. הפלטפורמה הציעה תכונות כמו קבוצות מרובות אנשים וחללים משותפים, המאפשרים שיתוף פעולה בין עובדים מארגונים שונים. למוצר, היו פעם תכניות גדולות להביא זרם הכנסה לפייסבוק, אך בסופו של דבר לא הצליח להתחרות מול היריבות כמו Slack ואחר כך Teams של מיקרוסופט.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה