חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זה רשמי: בעלי המניות אישרו את חבילת התגמול של אילון מאסק

חבילת התגמול בשווי 56 מיליארד דולר אושרה על ידי בעלי המניות של טסלה ויחד איתה גם דרישתו של מאסק להעביר את החברה לטקסס - צעד שנתפס כאות אמון במנכ"ל • הסכום העצום הופך את חבילת השכר לגדולה ביותר בתולדות החברה האמריקאית

אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

בעלי המניות של טסלה הצביעו ביום חמישי על החזרת חבילת התגמול הענקית של המנכ”ל אילון מאסק בשווי 56 מיליארד דולר, מהלך שמבשר על הצבעת אמון חזקה של כ-77% מבעלי המניות בהנהגתו של יצרנית הרכב החשמלי הגדולה בעולם.

ההצבעה החיובית לא בהכרח אומרת שמאסק יקבל את הפיצוי על כל המניות בקרוב. החבילה צפויה להישאר קשורה בבית המשפט של דלאוור ובית המשפט העליון במשך מספר חודשים, כאשר טסלה תנסה לבטל את דחייתו של בית המשפט.

בעלי המניות גם אישרו את העברת החברה מדלאוור לטקסס ואת בחירתם מחדש של ג’יימס מרדוק וקימבל מאסק, אחיו של אלון, לדירקטוריון.

מאסק העלה ספקות לגבי עתידו עם טסלה השנה, וכתב ב-X, פלטפורמת המדיה החברתית שבבעלותו, שהוא רוצה 25% ממניות החברה כדי שיוכל לשלוט בפיתוח הבינה המלכותית בחברה. כל זאת במקביל כשטסלה נאבקת עם ירידה במכירות ושולי הרווח בשל התחרות הגוברת מצד סין והאטה בביקוש לרכבים חשמליים ברחבי העולם.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה