חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

זרם של עסקאות: אלביט תספק מערכות הגנה למדינה באירופה בכ-130 מיליון דולר

בהמשך לרצף העסקאות מהארץ ומהעולם מדווחת אלביט על חוזה חדש לאספקת מערכת הגנה שתותקן על נגמ"שי CV-90 במדינה באירופה

אלביט מערכות | צילום: שאטרסטוק

עוד עסקה לאלביט מערכות: החברה מדווחת היום(חמישי) לבורסה כי זכתה בחוזה של 130 מיליון דולר לאספקת מערכת הגנה אקטיבית שתותקן על נגמ”שי CV-90 במדינה באירופה.  מערכת ההגנה הישראלית תותקן על ידי BAE Systems Hägglunds שמולה חתמה אלביט חוזה. החברה לא ציינה את שמה של המדינה האירופית שאמורה לקבל את המערכת על הנגמ”שים.

“המערכת של אלביט מערכות נועדה לשפר את ההגנה נגד איומי שדה הקרב המודרניים, המערכת מספקת פלטפורמות משוריינות עם הגנה של 360 מעלות מפני מגוון של איומים נגד שריון כגון רקטות נגד טנקים, טילים מונחים נגד טנקים בשטח פתוח ובסביבות עירוניות מורכבות”, כך ציינה החברה בהודעה.

יהודה (אודי) ורד, מנכ”ל אלביט מערכות קרקע, אמר, “בעקבות החוזים שנחתמו בשנים האחרונות, אנו מתכבדים לקבל את החוזה החשוב הזה עם BAE Systems Hägglunds שתספק את המערכת למדינה האירופאית. מערכת ההגנה של החברה נבחרה על ידי יצרן מוביל וצבא מתקדם כפתרון חדשני להגנה על הכוחות המשוריינים והיא מסייעת להם בביצוע משימותיהם בבטחה”.

אלביט מערכות זוכה בתקופה האחרונה לרצף של עסקאות מחו”ל וגם מהארץ וביניהן חוזה ענק עם משרד הביטחון להקמת מפעל לייצור תחמושת עבור צה”ל במהלך השנים הקרובות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן