חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת סייברארק תרכוש את חברת טכנולוגית הזהויות Venafi ב-1.54 מיליארד דולר

מדובר בעסקה גדולה בתחום אבטחת המידע כאשר סייבארק שמה לה למטרה להגדיל באופן משמעותי את יכולות ניהול זהויות המכונה שלה • סייברארק תרכוש את החברה מתומא בראבו, חברת השקעות פרטית

חברת הסייבר הישראלית, סייברארק | צילום: שאטרסטוק

חברת התוכנה הישראלית לאבטחת מידע, סייברארק, CyberArk, הודיעה היום (ג’) על כוונתה לרכוש את חברת Venafi, ספקית ניהול זהויות מכונה תמורת 1.54 מיליארד דולר. העסקה צפויה להיסגר במחצית השנייה של 2024 בכפוף לאישורים רגולטוריים הנדרשים.

החברה הנמכרת וונאפי, המציעה פתרונות ניהול זהות מכונות, נוסדה ב-2004 ונרכשה על ידי חברת ההשקעות הפרטית תומא בראבו ב-2020. מבחינת סייברארק רכישת החברה היא בבחינת הרחבה משמעותית של יכולותיה בשוק ניהול הזהויות מכונה.

החיבור בין יכולת החברה לאלה של וונאפי עשויות לטענת סייברארק לאפשר ללקוחות הגנה מקסימלית משימוש לרעה ופגיעה בזהויות באמצעות תקיפות סייבר. פתרונות אבטחת זהויות מכונה עשויים לטענת החברה להשתדרג בעקבות האינטגרציה בין שתי החברות כאשר סייברקארק רואה התאמה מוצלחת וחזקה בין שני הארגונים.

סייברקארק מצפה בעקבות הרכישה לקדם את החזון שלה לאבטחה מוצלחת של כל זהות, אדם ומכונה. בנוסף, החברה צופה כי וונאפי תגדיל את ההכנסות החוזרות השנתיות שלה בכ-150 מיליון דולר.

בסייברארק הדגישו את הצורך הגובר בפתרונות ניהול זהויות המכונות כאשר המספר שלהן רק הולך ועולה עם יחס של יותר מ-40 זהויות מכונות לכל זהות אנושית אחת. זהויות מכונה עבור מכשירים נעשו דחופות יותר לצורך הפחתת הסיכונים הטמונים בתקיפות הסייבר.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה