חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חברת “קראודסטרייק” לספקיה: “סליחה על התקלה העולמית, קחו שובר של 10 דולר”

חברת אבטחת המידע שאחראית לתקלת המחשוב הגדולה ששיבשה את העולם, נאלצה להיעזר בהמוני סוכנים, תומכים שהיו עסוקים זמן רב בפתרון התקלה הגדולה • לשם הבעת הערכה לעבודתם הקשה הציעה להם שובר עלוב • כיצד תתמודד החברה עם הלקוחות? עדיין לא דובר על פיצוי והתביעות עשויות להגיע בקרוב

תקלת מחשוב עולמית, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

אפקט התקלה העולמית עוד כאן: הכאוס הטכנולוגי של חברת “קראודסטרייק” עדיין לא נרגע ויש עוד חברות שטרם התאוששו. כדי להתגבר על התקלה עם הבאג הענק החברה הייתה צריכה להיעזר בעובדים רבים, ספקים שתמכו בחברה ונאלצו לעבוד שעות מרובות כדי לצאת מהתקלה.

על רקע ההשקעה והעבודה הקשה, “קראודסטרייק” רצתה להביע את הערכתה לעובדים על העבודה הקשה, הרבה והמאומצת והציעה להם שוברים בסך 10 דולר של “הובר איטס”, כך דווח ב-CNN. הצעת השוברים עוררה ביקורת וגיחוך ברשתות החברתיות ובעיתונות הזרה.

מה באשר לפיצוי ללקוחות? בינתיים חברת אבטחת המידע הגדולה עוד לא התייחסה לעניין פיצוי ללקוחות, שלא קיבלו ממנה אפילו שוברים.

ההפסד שנגרם ללקוחות החברה הוא עצום ומוערכת בכ-5.4 מיליארד דולר בהכנסות וברווח גולמי, כך על פי ניתוח של פרורצ’ן 500. החברה טרם התייחסה לשאלה האם תנקוט בניסיונות לשקם את יחסיה עם הלקוחות ולהעניק פיצויים כספיים. על פי הערכות, הדרישות לפיצוי מצד הלקוחות עוד יגיעו ולצדן גם התביעות המשפטיות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן