חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חבר הדירקטוריון באוניברסיטת בראון התפטר במחאה על ההצעה להפסיק את השקעותיה בישראל

המיליארדר היהודי, ג׳וזף אדלמן התפטר מדירקטוריון אוניברסיטת בראון במחאה על הדיון הצפוי לגבי השקעותיה בישראל • המוסד האקדמי נכנע לדרישות המפגינים הפרו-פלסטינים והסכים לשקול ניתוק בחברות שיש להן קשרים עסקיים לישראל

המחאות באוניברסיטת בראון | צילום: רויטרס

מנהל קרנות הגידור הבכיר ג’וזף (יוסף) אדלמן הודיע כי יתפטר מחבר הנאמנים של אוניברסיטת בראון במחאה על ההצבעה המתוכננת אם המוסד האקדמי צריך לצאת מהשקעותיו בחברות שיש להן קשרים עסקיים לישראל.

אדלמן, שייסד את Perceptive Advisors המתמחה בבריאות ובביוטק, כתב במאמר מיוחד ב״וול סטריט ג’ורנל״ כי בית הספר הראה “חולשה” בהתנהלות מול מפגינים סטודנטים שמאלנים ובמקום זאת “מקדם אנטישמיות”.

ההצבעה במועצת המנהלים, שתוכננה לחודש הבא, סוכמה כחלק מעסקה שנעשתה לסיום חודשים של הפגנות בקמפוס נגד ישראל לאחר הטבח ב-7 באוקטובר.

“כחבר במועצת הנאמנים של אוניברסיטת בראון, אני לא מסכים עם הצבעת המכירה הקרובה על ישראל”, כתב אדלמן.

“אני מודאג ממה שהנכונות של בראון לקיים הצבעה כזו מעידה על יחסה של האוניברסיטה כלפי האנטישמיות הגואה בקמפוס ולתנועה פוליטית צומחת השואפת להשמדת מדינת ישראל”, כתב בוול סטריט ג׳ורנל.

בראון היא אחת מהאוניברסיטאות שלאחר חודשים רבים של הפגנות בקמפוסים הסכימו להיענות לדרישותיהם ולדון באפשרות להפסיק את ההשקעות בחברות הפועלות בישראל. בתמורה הסכימו הסטודנטים לפרק את המאהל שהקימו ברחבת הקמפוס.

האוניברסיטה נכנעה לדרישות המפגינים – המיליארדר מושך תרומות

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן