חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חולמים לגור בבית הלבן? העתק בטקסס מוצע למכירה ב-40 מיליון דולר

העתק של מבנה הבית הלבן נמצא בבעלות פרטית של איש עסקים אמריקני שכעת מציע אותו למכירה בעשרות מיליוני דולרים • הבית בדאלאס כולל 6 חדרי שינה ומשתרע על כ-1,600 מטר רבוע וכולל בריכה, גנים, סוויטות אירוח ומגרשי טניס

הבית הלבן בוושינגטון | צילום: שאטרסטוק

“הבית הלבן של טקסס” עומד למכירה: במדינת טקסס ניצב בית הדומה בוויזואליה החיצונית שלו באופן מדויק למבנה הבית הלבן שבו שוכן הנשיא האמריקני בוושינגטון די.סי. הבית ממוקם בעיר דאלאס, הנמצאת במדינת טקסס ומהווה את העיר התשיעית בגודלה בארה”ב.

השבוע יצא הבית לשוק וכעת הוא מוצע למכירה במחיר של 40 מיליון דולר, זינוק גדול ביחס למחיר הקודם שבו נמכר הבית ב-2018, אז הוצע למכירה ב-11 מיליון דולר.

הבית בדאלאס כולל 6 חדרי שינה ומשתרע על כ-1,600 מטר רבוע. הבית נבנה בסגנון ניאו קלאסי בשנת 1996 והתגוררו בו בעבר בעבר אילי עסקים. הבית כולל קירות גבס וונציאנים, מבנה פלדה כדי לתמוך בתקרות הגבוהות, ריצוף אבן גיר מצרפת והוא שוכן על מדשאה רחבה. “יש הרבה בתים שנראים מפוארים, זה בית שמפואר מאוד”, אמר סוכן הנדל”ן המעורב ברישום הבית למכירה.

הבעלים של הבית הוא איש עסקים מטקסס, שהוסיף לבית עוד שתי סוויטות אירוח נוספות. בתחילת שנות ה-2000 עבר הבית שיפוץ ונוספו גנים רשמיים שבמרכזם חצר. בנוסף, הבית כולל בריכה דו מפלסית, מגרשי טניס ומדשאה לאירוח.

אז למי שתמיד חלם לגור בבית הלבן ויש לו 40 מיליון דולר עודפים, הוא יוכל לרכוש העתק של המבנה שנמצא בכלל בטקסס.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה