חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חזית חדשה לרמת גן: מתוכנן פרויקט פינוי בינוי גדול עם 250 דירות חדשות

מדובר בתכנית התחדשות עירונית גדולה ברמת גן במיקום שבין שכונת תל גנים היוקרתית לבין פארק גבעתיים • החברות היזמיות: "בעוד כחצי שנה מאמינים שכבר נוכל להגיש תכנון לאישור הוועדה המקומית"

נדל"ן בישראל | צילום: שחר יערי/פלאש 90

פרויקט גדול של פינוי בינוי מתוכנן בימים אלה ברמת גן במתחם בן גוריון בעיר עם פוטנציאל ל-250 דירות חדשות. חברות הנדל”ן צמח הימרמן בשותפות עם חברת קפיטל פלטינום דיווחו על התקדמות משמעותית בפרויקט הגדול כאשר מעל 80% מבעלי הדירות בשלושה בניינים במתחם המיועדים להריסה, כבר חתמו.

על פי התכנית פינוי בינוי, במקום הבניינים הישנים ייבנה מתחם מעורב שימושים שיכלול כ-150 דירות חדשות בתמהיל מגוון בשני מגדלים מדורגים בני 18 קומות, כולל שטחי מסחר בקומות הקרקע ושטחים שיוקצו לטובת הציבור.

מיזמיות הפרויקט נמסר כי הן נמצאות במגעים לצירוף מבנים ממגרשים סמוכים שבהם ייבנו עוד 53 יחידות דיור. “במידה והמו”מ יבשיל, תתוכנן תכנית התחדשות עירונית למתחם בשטח כולל של כ-6 דונם התחום בין הרחובות בן גוריון, הפורצים, דרך רבין וגדעון. לתכנית זו יש פוטנציאל להגיע לכ-250 דירות”, נמסר.

אנחנו מאמינים שבחודשים הקרובים מבנים ממגרשים סמוכים יצטרפו לפרויקט, כך שבעוד כחצי שנה נוכל להגיש את התכנון המפורט לאישור הוועדה המקומית”, הוסיפו היזמיות.

לדברי אילן אברהמי מנכ”ל קפיטל פלטינום, “מיקומו האסטרטגי של הפרויקט בין שכונת תל גנים היוקרתית לבין פארק גבעתיים בכניסה הדרומית לציר בן גוריון הראשי ברמת גן, עתיד להיות החזית של העיר מכיוון זה ובהתאם אנו נשקיע את מירב המשאבים לתכנן את הפרויקט באופן שישקף זאת”.

המתחם הוא באיזור הספארי והפאר הלאומי והקו הסגול העתידי של הרכבת הקלה יהיה במרחק קילומטר מהפרויקט.

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן