חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

חזרה לראש הרשימה: אפל היא החברה הציבורית היקרה ביותר בארה”ב

לראשונה מאז ינואר, אפל עברה את מיקרוסופט ביום חמישי והפכה לחברה הציבורית היקרה ביותר בארצות הברית, זאת בשל הכרזות שהתפרסמו בוועידת המפתחים העולמית השנתית שלה הכוללות תכונות בינה מלאכותית עבור מכשירי אייפון - אלו הביאו לזינוק המניה

חברת אפל | צילום: שאטרסטוק

חזרה לפסגה: אפל סגרה את יום חמישי עם שווי שוק שעבר את זה של מיקרוסופט לראשונה מאז ינואר, מה שהופך אותה לחברה האמריקאית היקרה ביותר.

אפל סיימה את יום המסחר עם שווי שוק של 3.285 טריליון דולר, לאחר שמנייתה עלתה ב-0.6%. מניית אפל עלתה ב-10.9% במהלך שלושת הפגישות האחרונות, והחברה הוסיפה שווי שוק של 324 מיליארד דולר בטווח זה, על פי נתוני השוק של דאו ג’ונס. מניית מיקרוסופט, סיימה בעלייה של 0.1%, המתרגמת לשווי שוק של 3.282 טריליון דולר.

אפל נחשבת למאחרת בתחום הבינה המלאכותית, אמנם, תזמון עלייתה של ענקית הטכנולוגיה מגיע לאחר שהציגה תכונות AI חדשות, שבאופן מכריע יהיו זמינים רק לבעלי דגמי אייפון 15 פרו – וככל הנראה לאלה שרוכשים מכשירי אייפון חדשים.

בשבוע שעבר חברת אפל הודיעה על שותפות עם OpenAI על מנת לעשות בהן שימוש בחלק מתכונות האייפון שלה. למרות שהשותפות ככל הנראה תיתן לחברה דחיפה נחוצה, אפל מיישרת קו עם טכנולוגיה שעדיין לא זכתה לאמון הציבור ומעוררת ביקורת על שילובן של התכונות במערך הנתונים של ChatGPT. אלה עלולים לגרום לכמה אתגרי פרטיות בהמשך הדרך לחברה שהבהירה בעבר כי בטיחות המשתמשים שלה חשובה לה. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה