חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טורנדו זרע הרס בעיירה בארה”ב, 5 בני אדם נהרגו

שובל הריסות נותר לאחר שטורנדו קטלני פגע בעיירה גרינפילד שבאיווה • זה קורה שבועות ספורים לאחר שסופות טורנדו וגשמים עזים תקפו באזורים אחרים של המדינה

טורנדו היכה את העיירה גרינפילד באיווה, ארה"ב | צילום: שאטרסטוק

לפחות חמישה בני אדם מתו ועשרות נוספים נפצעו כאשר סופות טורנדו רבות עוצמה פגעו בעיירה קטנה באייווה שבארה”ב, הרסו בתים ועסקים, גרסו עצים וניפצו מכוניות, כך לפי דיווח של AP.

זה קורה שבועות ספורים לאחר שסופות טורנדו תקפו והרסו קהילות באזורים אחרים של המדינה. הסופות האחרונות פקדו גם את רוב נברסקה עם גשם זלעפות, רוחות חזקות וברד גדול.

מחלקת בטיחות הציבור של איווה הודיעה ביום רביעי בלילה כי ארבעה בני אדם נהרגו ולפחות 35 נפצעו מהטורנדו שפקד את עיירה קטנה בשם גרינפילד באיווה. הטורנדו הרס חלק גדול מהעיירה בת כ-2,000 נפשות, דרומית-מערבית לדה-מוין. 

“יש לציין כי מאמינים שמספר הנפגעים ככל הנראה גבוה יותר, אך מספרים אלו משקפים רק את אותם חולים שטופלו בפציעותיהם באתרי טיפול חלופי ייעודיים”, מסרה הסוכנות בהודעה לעיתונות.

מושל איווה קים ריינולדס פרסם כרוז אסון ל-15 מחוזות במדינה שנפגעו ממזג אוויר קשה וביום רביעי ביקר בעיירה גרינפילד שנפגעה קשה, “כדי להעריך את הנזק עם גורמים מקומיים. את ההחלמה”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה