חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טסלה הודיעה כי היא דוחה את אירוע Robotaxi לאוקטובר

טסלה דוחה את ההשקה של "רובוטקסי" בכחודשיים על מנת לאפשר לצוותים העובדים על הפרויקט יותר זמן לבנות אבות טיפוס נוספים • בחמישי נסגרה המניה בירידה של יותר מ-8% לאחר 11 ימים רצופים של עליות שדחפו אותה לעליה של 44%

האיש הכי עשיר בעולם, אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

טסלה דוחה את חשיפת המכונית הרובוטית האוטונומית: “הרובוטקסי” לחודש אוקטובר כדי לאפשר לצוותים העובדים על הפרויקט יותר זמן לבנות אבות טיפוס נוספים, כך לפי אנשים המעורים בפרטים, לפי דיווח בלומברג.

במקור, הודיע מוקדם יותר השנה המנכ”ל אילון מאסק בחשבון ה-X שלו כי אירוע החשיפה יתקיים ב-8 באוגוסט אך עכשיו נודע כי האירוע נדחה לאוקטובר. מאסק לא הגיב על הדחייה. 

בשיחת רווחים מוקדם יותר השנה, מאסק חזר על אמונתו שטסלה אינה חברת רכב מסורתית אלא, חברת בינה מלאכותית ורובוטיקה. מול שאלות נוקבות של משקיעים לגבי רכבים חשמליים במחירים סבירים, השיב מאסק, “באמת, צריך להתייחס אלינו כחברת רובוטיקה ובינה מלאכותית. אם אתה מעריך את טסלה כחברת רכב בלבד… זו פשוט המסגרת הלא נכונה”.

ברקע, הציפיות לקראת אירוע החשיפה תרמו לעליות של 11 ימים ברציפות. בעקבות הידיעה על הדחייה בחודשיים של אירוע החשיפה מניית טסלה, נסגרה ביום חמישי בירידה של יותר מ-8% ל-241.03 דולר ביום חמישי בעקבות החדשות, וסיימה 11 סשנים רצופים של עליות שדחפו את המניה בעלייה של 44%.

על הגל: טסלה ממשיכה בעליות כבר 11 ימים ברציפות

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן