חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טראמפ “כובש” את עמק הסיליקון: “מנהלים רוצים אותו מנכ”ל ארה”ב כדי שהם יהיו הדירקטריון”

גדולי עמק הסיליקון מביעים תמיכה בנשיא ארה"ב לשעבר דונאלד טראמפ זאת בניגוד למירוץ לנשיאות ב-2016 אז תמיכתו בקרב גורמים בעמק הסיליקון הייתה קטנה ומוגבלת מאוד • איש העסקים והמיליארדר הידוע מארק קובן: "גדולי עמק הסיליקון איבדו אחיזה במציאות ומחפשים שליטה"

נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ אוחז בתנ"ך שהחל למכור | צילום: דוברות

הנשיא לשעבר דונאלד טראמפ זוכה לתמיכה מפליגה בעמק הסיליקון:  בבחירות הנוכחיות ניכרת הזדהות מצד מנכ”לים בענקיות הטכנולוגיה במועמד לנשיאות דונאלד טראמפ. במהלך המירוץ לנשיאות ב-2016 טראמפ התבסס בעיקר על התמיכה מצד המשקיע ומייסד שותף של פייפאל, פיטר ת’יל, בכך התבטאה בעיקר התמיכה בו מכיוון עמק הסיליקון. בבחירות הנוכחיות המציאות היא אחרת לגמרי, טראמפ נהנה מהתמיכה של גדולי עמק הסיליקון וביניהם מנכ”ל טסלה, אילון מאסק ובעלי חברת ההון סיכון מארק אנדריסן ובן הורוביץ.

התמיכה מצד גורמים בעמק הסיליקון בטראמפ היא בולטת מאוד כך שהמיליארדר מארק קובן, איש העסקים ידוע ומנחה תוכנית “הכרישים” בארה”ב, בחר להתייחס לתמיכה זו באופן נרחב והביע את דעתו על התופעה הלא מוצלחת מבחינתו, “האחים שלנו מעולם הטכנולוגיה בעמק הסיליקון איבדו את אחיזתם במציאות ועכשיו רוצים להיות מועצת המנהלים של המנכ”ל טראמפ”.

עוד לדבריו של קובן בריאיון ל”דיילי”, “מטורף לראות מה שקורה בעמק הסיליקון, זה לא כל כך עניין של תמיכה אלא יותר כמו עניין של שליטה, הגדולים של עמק הסיליקון מנסים לשים את עצמם במצב שיש להם כמה שיותר שליטה”, אמר. “הם רוצים שטראמפ יהיה המנכ”ל של ארצות הברית של אמריקה והם רוצים להיות הדירקטוריון שגורם לו להקשיב להם”, הוסיף קובן.

דבריו של קובן המחישו את התמיכה בנשיא לשעבר בעמק הסיליקון באומרו כי כמה מחבריו הטובים עברו לתמוך בטראמפ, “העשירים של עמק הסיליקון הגיעו לנקודה שבה הם מרגישים שהם צריכים לשלוט בעולם כי הם עשירים והם למעשה איבדו קשר עם העולם האמיתי”, המשיך.

 

 

 

 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן