חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טראמפ על אילון מאסק: “הייתי שם אותו בקבינט אבל לא נראה שיהיה לו זמן”

הברית בין אילון מאסק לנשיא לשעבר דונלד טראמפ מתחזקת בבחירות הנוכחיות אחרי יריבות שהייתה ביניהם בשנים האחרונות • טראמפ: "מאסק יהיה שותף טוב להתייעצויות ומקור לרעיונות טובים"

אילון מאסק | צילום: שאטרסטוק

הנאמנות של המיליארדר והבעלים של טסלה, אילון מאסק, לדונלד טראמפ, זוכה להתייחסות מצד הנשיא לשעבר שנמצא בעיצומו של המירוץ לנשיאות בארה”ב. “אני לא חושב שאילון מאסק יוכל לשבת בקבינט בבית הלבן בגלל לוח זמנים הצפוף שלו כמנהל של חברות גדולות”, אמר טראמפ בריאיון שקטע ממנו פורסם ב”CNBC”. “הייתי שם אותו בקבינט אבל אני לא יודע איך הוא הוא יוכל להיות שם עם כל הדברים שהוא עושה”.

דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

עוד המשיך טראמפ כי מאסק יכול להיות שותף טוב להתייעצויות ולתת כמה רעיונות טובים. הברית בין טראמפ למאסק התגבשה בבחירות הנוכחיות לאחר שלפני שנתיים פרץ סכסוך פומבי ביניהם שבו הטיחו זה בזה עלבונות צורמים ברשתות החברתיות ובעצרות פוליטיות שונות. מאז עבר הרבה זמן והיריבות הפכה לברית כאשר מאסק נוטה יותר לדעות ימניות יותר. התמיכה הפומבית הראשונה של מאסק בטראמפ הייתה מייד אחרי ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר.

לפני ניסיון ההתנקשות מאסק עסק בהקמת ועדה פוליטית תוכת בטראמפ, הנשיא לשעבר שזכה לתמיכה הזו השיב לתחייה את נוכחותו ברשת החברתית X טוויטר לשעבר, שנמצאת בבעלותו של מאסק. טראמפ עצר את פעילותו במדיה חברתית זו במשך שנים.

“לאלון מאסק ולי יש מערכת יחסים מצוינת, הוא נהדר”, אמר טראמפ בריאיון. “הוא דמות יוצאת דופן לחלוטין אבל הוא בחור מבריק”, סיכם.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן