חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

טרגדיה: יזם ההייטק לירון פטרושקה ואשתו נהרגו בהתרסקות מטוס בקליפורניה

יזם ההייטק ואשתו נהרגו בהתרסקות מטוס קל בטראקי שבצפון קליפורניה • השניים הותירו אחריהם ארבעה ילדים • יו"ר קבוצת הפועל ר"ג, שבה שיחק בצעירותו: "המועדון מרכין את ראשו"

לירון פטרושקה, יזם ההייטק הישראלי שנהרג בהתרסקות המטוס | צילום: שלומי רוזנפלד, Cc-by-sa-3.0

יזם ההייטק לירון פטרושקה, לשעבר שחקן נבחרת ישראל הצעירה בכדורגל, נהרג בהתרסקות מטוס קל בקליפורניה, ארה”ב, יחד עם אשתו נעמי. השניים, שהתגוררו בשנים האחרונות בקליפורניה, הותירו אחריהם ארבעה ילדים.

את הקריירה העסקית שלו בתחום ההייטק התחיל פטרושקה ב-1987, לאחר שחרורו מצה”ל. הוא טס לארה”ב ועבד במשך שנים אחדות בחברת מחשבים בשיקגו. בשנות ה-90 עבר לקליפורניה, הקים חברה למכירת שירותי תוכנת משכורות ומשאבי אנוש – ומכר אותה תמורת 5 מיליון דולר.

ב-1999 הקים יחד עם אשתו וגיסו את חברת ההזנק Commercebid, שפיתה תוכנת מכרזים למסחר אלקטרוני בין-ארגוני. תוך פחות משנה מכר אותה לחברה מתחרה, תמורת 242 מיליון דולר.

יו”ר קבוצת הכדורגל הפועל רמת גן, שבה שיחק בעבר פטרושקה, ספד לו: “המועדון מרכין את ראשו עם מותו של לירון פטרושקה ואשתו. לירון גדל במועדון מגיל 10 ועבר את כל קבוצות המחלקה כולל קבוצת הבוגרים. הוא שיחק איתי בקבוצת הנוער שזכתה בגביע המדינה וכן בבוגרים. יהי זכרו ברוך”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן