חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יאנגו ישראל נמכרת לקבוצת משקיעים בעשרות מיליוני שקלים

יאנדקס העולמית מכרה את שירות המוניות "יאנגו" בישראל לקבוצת משקיעים, שתפעיל אותה תחת זיכיון • שירותי יאנגו דלי יישארו בבעלותה של יאנדקס • עסקת הרכישה - לאחר שפעילות החברה בישראל צומצמה משמעותית בשנה האחרונה

מונית שפועלת בשירות יאנגו ישראל, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

אפליקציית המוניות יאנגו ישראל נמכרת לקבוצת משקיעים בהובלת איש העסקים בתחום ההיסעים והמוניות, אשר עוז. לפי הדיווח בדה מרקר, הקבוצה תפעיל את יאנגו תחת זיכיון.

שירות המשלוחים המהיר של החברה, יאנגו דלי, שפועל באמצעות אפליקציה נפרדת יישאר בידיה של החברה הגלובלית יאנדקס טקסי, שתעסיק גם את אנשי המחקר והפיתוח בישראל.

לפי הדיווח, סכום העסקה מוערך בעשרות מיליוני שקלים. המכירה מגיעה לאחר שהחברה ניסתה להשתלב בישראל גם בתחום הקורקינטים להשכרה והמשלוחים (מדלת לדלת, לא רק משלוחי מזון מהיר) ונחלה כישלון.

אפליקציית יאנדקס, החברה הגלובלית | צילום: שאטרסטוק

בחודש שעבר צמצמה יאנגו את שירותיה בישראל, וסגרה סופית את פעילות המשלוחים שלה לחברות ולאנשים פרטיים. החברה שלחה הודעות ללקוחותיה, שבהן הודיעה על סיום התקשרות איתם: “לאור שינויים באסטרטגיית החברה התקבלה החלטה הנוגעת להמשך הפעילות העסקית של יאנגו דליברי בישראל. הוחלט בשלב זה להפסיק את הפעילות העסקית ולכן ברצוננו לעדכן אותך בסיום הסכם ההתקשרות”.

עסקת הרכישה מתבצעת לאחר ניסיונות אינטנסיביים של יאנדקס במשך למעלה משנה למכור את שירות המונית. בעבר ניהלה מגעים עם רמי לוי, שופרסל וברק אברמוב שלא הבשילו לכדי עסקה.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה