חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יד שנייה מאיקאה: הענקית השבדית הקימה פלטפורמה לרהיטים משומשים

הענקית השבדית הקימה פלטפורמה מקוונת בשם "Ikea Preowned" בה יהיה ניתן למכור רהיטים משומשים, כך לפי דיווח בפייננשל טיימס • נכון לכרגע היא זמינה בשתי ערים בלבד: מדריד ואוסלו וצפויה להתרחב בהמשך לשווקים נוספים בעולם

חנות איקאה | צילום: שאטרסטוק

איקאה השיקה פלטפורמה מקוונת שבה אנשים יכולים למכור את רהיטי האיקאה המשומשים שלהם לאחרים. הפלטפורמה “Ikea Preowned”. קצת כמו במרקט פלייס, היא תאפשר למשתמשים להעלות את הרהיטים שלהם עם תמונות ומחיר. אולם, היא תהיה זמינה רק בשתי ערים, מדריד ואוסלו, כך לפי דיווח בפייננשל טיימס.

נכון לעכשיו, למוכרים יש אפשרות לקבל תשלום באמצעות העברה בנקאית ללא עמלות נוספות או על ידי קבלת כרטיס מתנה של איקאה עם תוספת של 15% נוספים למחיר הרכישה של הרהיטים, לפי אתר Ikea Preowned. עוד מדגישים כי לא ניתן להחזיר פריטים שניזוקו או שאינם במצב תקין, אם כי קיימת אפשרות לבקש החזר.

ביצוע הרישום הוא בחינם, אבל בהמשך, יכולה להיות “עמלה סמלית או עמלה צנועה”, אמר ג’ספר ברודין, מנכ”ל Ingka Group (המפעילה את הרוב המכריע של חנויות איקאה), לפייננשל טיימס.

החברה צפויה לבחון אם המיזם אכן עובד ועומד בציפיות ולפי כך צפוי להתרחב לשווקים נוספים ברחבי העולם. באופן זה, איקאה צפויה להתחרות ישירות בענקיות מסחר מקוון כמו קרייג’ס ליסט ואי ביי.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן