חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יהודי ארה”ב תומכים: מכירות היין הישראלי לפסח עלו ב-200% מהשנה שעברה

בחג הפסח הזה יהודי ארה"ב בחרו ביין ישראלי על פני המותגים המקובלים • מפיצה מניו ג'רזי הנחשבת ליבואנית הגדולה ביותר של יין ישראלי בארה"ב, מסרה שהיא מוכרת כ-30% יותר בקבוקים ישראלים לקמעונאי יין, כך לפי ה-MarketWatch

יין ישראלי, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

השנה, לכבוד חג הפסח, יהודים רבים בארה”ב בחרו לקנות יין תוצרת ישראל ובכך להראות תמיכה בעסקים ישראליים שנפגעו כלכלית מאז ה-7 באוקטובר, כך לפי דיווח של Market Watch.

מדובר בגילוי גאווה יהודית בתקופה שבה האנטישמיות נמצאת במגמת עלייה בארה”ב. “אנו קוראים לקהילה להתמודד עם השנאה הזו על ידי הגדלת תמיכתם לעסקים בבעלות יהודית ופרו-ישראלית על ידי המשך רכישת יינות ישראלים לפסח”, אמר מייקל בלבן, נשיא ומנכ”ל הפדרציה היהודית של פילדלפיה ל-MarketWatch.

רויאל וויין, מפיצה מניו ג’רזי הנחשבת ליבואנית הגדולה ביותר של יין ישראלי בארה”ב, מסרה שהיא מוכרת כעת כמעט 30% יותר בקבוקים ישראלים לקמעונאי יין, מסעדות ומפיצים אחרים מאשר לפני חמש שנים.

כרם ענבים בישראל | צילום: שאטרסטוק

עוד נכתב בעיתון כי ג’ף כהן, הבעלים של Tops Wine and Spirits, חנות בברוקלין, ניו יורק אמר כי אנחנו מקבלים הרבה אנשים שאומרים, ‘אני רק רוצה את ישראל’. עוד הוסיף כהן כי מכירות היין הישראלי לפסח עלו ב-200% לפחות לעומת השנה שעברה.

עוד הם מציינים כי הביקוש ליין ישראלי הולך וגובר – ישראל נתפסת יותר ויותר כמקור מתפתח ליין איכותי, בדומה לאופן שבו מקומיים אחרים, מאוסטרליה ועד דרום אמריקה, נתפסו בעבר כיצרניות המובילות הבאות. כיום, יינות מישראל זוכים לא פעם לביקורות זוהרות ואף זוכים בתחרויות בינלאומיות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה