חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יום לאחר פרישת ביידן מהמרוץ: קמלה האריס גייסה כ-50 מיליון דולר

יממה לאחר הודעת ביידן על פרישה מהמועמדות למרוץ הנשיאותי, קמפיין הבחירות של קמלה האריס גייס כ-50 מיליון דולר, כך לפי פלטפורמת ActBlue • זו תפנית משמעותית למפלגה הדמוקרטית לאחר שבחודש האחרון תורמים גדולים וקטנים הודיעו כי הם מקפיאים את תרומותיהם

סגנית הנשיא והמועמדת הפוטנציאלית לנשיאות בבחירות ארה"ב, קמלה האריס | צילום: שאטרסאוק

הדמוקרטים הזרימו כמעט 50 מיליון דולר בתרומות לקמפיין הנשיאותי של סגנית הנשיא קמלה האריס מאז שהנשיא ג’ו ביידן הודיע כי הוא פורש מהמרוץ ביום ראשון.

פלטפורמת התרומות המתקדמת ActBlue מסרה כי הסכום מתורמים קטנים מציין את “יום גיוס התרומות הגדול ביותר במחזור 2024”. תורמים שמשכו את המימון שלהם בגלל חששות לגבי מועמדותו של ביידן אומרים שהם מתכוונים כעת לחדש את תמיכתם במפלגה, כך לפי ה-BBC. 

המפלגה גייסה למעלה מ-27.5 מיליון דולר בחמש השעות הראשונות של מסע הבחירות של קמלה האריס לנשיאות. המספר הזה כמעט הוכפל עד סוף היום.

הזינוק בתרומות ב-24 השעות האחרונות הוא הגדול ביותר עבור תרומות מקוונות לדמוקרטים מאז שנת 2020, לפי עיתון “הניו יורק טיימס”.

הכספים החדשים מסמנים תפנית משמעותית למפלגה הדמוקרטית, שראתה את תמיכה נשחקת לאחר שתורמים רבים אמרו כי הם מקפיאים את כספי התרומות לקמפיין. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן