חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

העלאת מחירים נוספת בעיצומה של המלחמה: גלידות נסטלה מתייקרות ב-6.3%

יצרנית גלידות נסטלה מייקרת את הגלידות ב-6.3% בממוצע, בשל העליות בחלק מחומרי הגלם והקקאו • החברה, שמייקרת את מוצריה בעיצומה של המלחמה, מנסה להצדיק את ההחלטה וטוענת כי היא מפצה באופן חלקי בלבד על העלייה במחירי חומרים הגלם והתשומות

מחירי הגלידות מתייקרים - בעיצומה של המלחמה | צילום: שאטרסטוק

גל התייקרויות נוסף צפוי לאחר חג הפסח, כאשר הבאה בתור היא פרונרי ישראל, יצרנית גלידות נסטלה. לפי החברה, עקב עליות משמעותיות במחירי חלק מחומרי הגלם והתשומות, עם דגש על עלייה קיצונית במחירי הקקאו, היא נאלצת להעלות את המחיר של כרבע ממוצריה.

הגלידות של נסטלה יעלו בשיעור ממוצע של 6.3%, כאשר המחירון החדש לקמעונאים יכנס לתוקף לאחר חג הפסח בתאריך 1.5.2024. חברת פרונרי, שמעלה מחירים בעיצומה של המלחמה, מנסה להצדיק את ההחלטה וטוענת כי “העדכון מפצה באופן חלקי בלבד על העלייה במחירי חומרי הגלם והתשומות כאשר אנו ממשיכים לספוג חלק ניכר מהעלויות”.

אתמול, גם חברת דיפלומט הודיעה לקמעונאים על העלאת מחירים בחלק ממוצריה בשיעור של עד 15% לאחר חג הפסח. בין המוצרים שמחירם יעלה: קפה ג’קובס, מרגרינה, פרינגלס, מיונז היינס, שוקולד מילקה, אוריאו, דגני בוקר קלוגס, נוזל כלים פיירי, אבקות הכביסה אריאל וטייד, סוללות וצבעי שיער וולה. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה