חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

יצליח למכור? אדם נוימן מציע שוב את הדירה בניו יורק תמורת 25 מיליון דולר

מייסד WeWork מוכר כעת בפעם השלישית את הפנטהאוז היוקרתי ב-25 מיליון דולר, מחיר הנמוך ממחיר הקנייה המקורי שעמד על 27.5 מיליון דולר • בפעם הראשונה הוצע הנכס למכירה ב-37.5 מיליון דולר

מנכ"ל WeWork לשעבר, אדם נוימן | צילום: שאטרסטוק

הפעם יימצא הקונה? אדם נוימן, מייסד WeWork, מנסה למכור בפעם השלישית את הטריפלקס היוקרתי שלו בניו יורק, דירה תלת-מפלסית המחולקת ל 3 קומות. כרגע המחיר המוצע הוא 25 מיליון דולר, כך דיווח “הניו יורק טיימס”.

הדירה כוללת ארבעה חדרי שינה ובה מיצב של שביל החלב עם כוכבים וחדר אמבטיה בהשראת הצוללת הצהובה, עוד ייחודיות בדירה היא בדמות סלון בצורת גיטרה ומגלשת מים בת שלוש קומות. אד נוימן מחזיק את הנכס ביחד עם אשתו רבקה פלאטרו נוימן.

בני הזוג נוימן רכשו את הנכס ב-2017 ושילמו עבורו 27.5 מיליון דולר. הם רכשו את הדירה החמישית והשישית בבניין ואיחדו ביניהן. הדירה יצאה כמה פעמים לשוק אך לא זכתה למצוא קונה. הפעם הראשונה שבה הדירה הוצעה למכירה הייתה ב-2020, אז ביקשו בני הזוג עבורה 37.5 מיליון דולר.

הטריפלקס המפואר לא הצליח להימכר במחיר זה והדירה הוסרה מהמדף. הפעם השנייה שהדירה הוצעה למכירה הייתה ביולי 2023, אז הוצע מחיר חדש של 32 מיליון דולר. כעת, כאמור, הדירה מוצעת שוב, בפעם השלישית בהנחה משמעותית ובמחיר הנמוך ממחיר הקנייה של הזוג נוימן.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה