חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כדי לתת מענה לביקוש הטיסות בקיץ הקרוב: סאן דור חוכרת 2 מטוסי בואינג 737

חברת אל על חתמה על הסכם לחכירת שני מטוסי בואינג מדגם 737-800 של חברת KLASJET הליטאית לתמיכה בפעילות חברת הבת שלה "סאן דור"

נתב"ג | צילום: שאטרסטוק

חברת אל על חתמה על הסכם לחכירה רטובה של שני מטוסי בואינג מדגם 737-800 של חברת KLASJET הליטאית לתמיכה בפעילות סאן דור, מקבוצת אל על. ההסכם יאפשר להגדיל את תדירות הטיסות לעשרת  יעדיה המתוכננים של סאן דור לקיץ הקרוב, כאשר טיסה מסחרית ראשונה באחד מהמטוסים צפויה להמריא ללרנקה כבר ביום שישי הקרוב, ה-3 במאי 2024.

חברת KLASJET שמפעילה כ-15 מטוסים, מתמחה בהחכרת מטוסים לחברות בינלאומיות. המטוסים -החכורים מיועדים להפעלת יעדי סאן דור כוללים 186 מושבים במחלקת שירות אחת, מחלקת תיירים.  הטיסות יאוישו על ידי צוותי האוויר של KLASJET אליהם יצוותו בכל טיסה דייל/ת אל על, כך שיינתן בטיסה שירות גם בשפה העברית.

סאן דור הודיעה לאחרונה כי תטוס בעונת הקיץ הקרובה לכעשרה יעדים: לרנקה ופאפוס בקפריסין, רודוס וסלוניקי ביוון, בטומי וטיבילסי שבגיאורגיה, ורשה וקרקוב שבפולין, טיווט במונטנגרו וקישינב במולדובה. לצד תגבור הטיסות ליעדים הקיימים.

לקוחות אשר רכשו כרטיסים ולאחר מכן טיסתם הוחלפה כך שתופעל באמצעות מטוס חכור, רשאים לשנות או לבטל את הטיסה דרך מוקד השירות בתוך 14 ימים מקבלת ההודעה על שינוי המטוס, ובתנאי שהשינוי או הביטול יעשו לפחות שני ימי עסקים לפני מועד הטיסה. לא ייגבו דמי שינוי (למעט הפרשי מחיר, אם יהיו) או דמי ביטול על פעולה זו.

גל גרשון, מנכ”ל סאן דור: “נוכח הביקושים הגבוהים בקרב הציבור, ביצענו בשבועות האחרונים פעולות נמרצות שיאפשרו לנו להגדיל את מספר הטיסות שלנו ולהציע עוד מושבים. אנו נמשיך לפעול בכל הכלים העומדים לרשותנו כדי להרחיב ככל הניתן את המענה לצרכי הלקוחות”.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה