חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כך העשירים מבלים בפריז: לינה במלון ב-70 אלף דולר ללילה ומסעדות פאר

לקראת האולימפיאדה כל בתי המלון של פריז יקרים ומלאים אך ישנם מקומות אירוח מפוארים במיוחד שרוב המבקרים לא יוכלו להרשות לעצמם • כך נראה הביקור של האולטרא עשירים בפריז

אולימפיאדת פריז 2024 | צילום: unsplash

לקראת האולימפיאדה גם מחירי היוקרה של פריז מזנקים: כבר יותר מחצי שנה שקשה מאוד להשיג חדר במחיר סביר בכל בתי המלון של פריז, המחירים האמירו לכאלף אירו ללילה בממוצע בתקופת האולימפיאדה לעומת כ-300 אירו ללילה בממוצע, לפני המשחקים האולימפיים. השהות במלון בתקופה זו בפריז היא הוצאה לא קטנה ואפילו יקרה לכלל המבקרים, אבל למבקרים עשירים מדובר במחירים דמיוניים. מקומות האירוח המפוארים והיקרים של פריז מציעים מחירים לעשירים בלבד, באתר סי.אן.בי.סי פרסמו ההצה לביקור יוקרתי במיוחד של האולטרא עשירים בפריז.

בית המלון “פלאזה אתנה” מציע לינה ללילה בודד בעונת השיא במחיר של 44 אלף דולר, כאשר לינה בסוויטה ב”ריץ פריז” יכולה להגיע ל-70 אלף דולר ללילה.

בית המלון “שאטו דה וילט” המרוחק מעט מפריז כ-40 דקות נסיעה מעיר האורות, מדובר בטירה המכונה “ורסאי הקטנה” והשהות במלון הזה היא 270 אלף דולר לשבוע.

בית המלון “הוטל דה קרילון לס”, ארמון מהמאה ה-18 שהוסב לבית מלון יוקרתי ואירח בעבר בני מלוכה וראשי מדינות וכולל שתי סוויטות גדולות.

מעבר לבתי מלון מפוארים פריז מציעה אפשרויות יוקרתיות בתחום הקולינריה לעשירים, שלל מסעדות מישלן עם ארוחות יוקרתיות, ברחבי צרפת יש 630 מסעדות בעלות כוכבי מישלן, מתוכן 9 מסעדות בעלות שלושה כוכבי מישלן ממוקמות בפריז. בבית המלון ארבע עונות מוגשות מנות של שף עטור פרסים ויין ממרתף המיועד ל-50 אלף בקבוקים.

לצד זה הביקור בפריז לעשירים כולל גם שיט ביאכטות ושופינג בחנויות יוקרתיות.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן