חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כמה רשת CNN צפויה להרוויח מהעימות הטלוויזיוני בין ביידן לטראמפ?

העימות הצפוי הלילה בין ג'ו ביידן המועמד הדמוקרטי, לבין דונלד טראמפ המועמד הרפובליקני ברשת CNN האמריקאית • רשתות הטלוויזיה בונות על אירוע פיננסי משמעותי שכן ההכנסות מהפרסום צפויות להגיע למיליוני דולרים

דונלד טראמפ וג'ו ביידן בעימות הנשיאותי ב-2020 | צילום: רויטרס

ההצגה הכי טובה ורווחית בעיר: העימות הטלוויזיוני בין טראמפ לביידן צפוי למשוך קהל עצום ונלהב שמחכה לראות את המועמדים דנים ומתווכחים בנושאים לאומיים מרכזיים כמו הגירה, כלכלה, פשיעה וביטחון. 

האירוע הקרוב שיתרחש היום (בין חמישי לשישי בלילה) יהיה לא רק אירוע טלוויזיוני מרשים אלא אירוע פיננסי משמעותי עבור CNN ורשתות אחרות, שכן הכנסות הפרסום משידור העימות צפויות להגיע למיליוני דולרים.

על פי דיווח שפורסם לאחרונה מ-Business Insider, הדיון, בהובלת CNN, מושך עניין משמעותי מצד מפרסמים המעוניינים לנצל את היוקרה שבדיון ומספר הצופים המוערך בעשרות מיליוני אמריקאים ואנשים ברחבי העולם.

למרות היותה של CNN רשת השידור העיקרית, רשתות אחרות צפויות להפיק רווחים משמעותיים. לרשתות הללו יש הזדמנות לשדר פרסומות משלהן במהלך הדיון, מה שעלול לייצר אפילו יותר הכנסות מ-CNN עצמה. “למרות ש-CNN מארחת את הדיון ביום חמישי, רשתות אחרות יכולות לשדר פרסומות משלהן ויכולות להרוויח יותר כסף”, כך לפי ה-Business Insider. 

אולפני רשת CNN באטלנטה, ג’ורג’יה | צילום: שאטרסטוק

למרות ביסוסן של הרשתות החברתיות, תופעה זו מדגישה את הרלוונטיות המתמשכת ואת הכוח הפיננסי של אירועים פוליטיים בטלוויזיה. אפילו בעידן הנוכחי, הטלוויזיה המסורתית שומרת על תפקידה המשפיע באמריקה, במיוחד באירועים מסוג זה.

ההכנסות מפרסומות בעימותים ואירועים פוליטיים גדולים הן אינדיקציה ברורה לכוח המתמשך הזה, שכן רשתות ממנפות את האירועים הללו כדי להגביר את הרווחים שלהן.

ההצגה הכי טובה בעיר: ביידן וטראמפ קבעו תאריך לעימות טלוויזיוני

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה