חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר הזינוק במניה: טסלה מפטרת את כל עובדי חטיבת הטעינה המהירה

סבב פיטורים נוסף בטסלה מפיל את המניה ב-5%, לאחר דיווחים כי בחברה החלו בפיטורים של חטיבת הטעינה המהירה • יצרנית הרכבים החשמליים הודיעה מוקדם יותר החודש כי תפטר 14,000 עובדים • אילון מאסק: "החברה עדיין מתכננת להגדיל את רשת הטעינה המהירה, רק בקצב איטי יותר"

טסלה | צילום: שאטרסטוק

לפי דיווחים בארה”ב, טסלה פיטרה את כל חטיבת הטעינה המהירה (Supercharger). הבעלים, אילון מאסק אמר שהחברה תפטר אחת מכל עשר משרות בחברה, מכיוון שהיא מתמודדת עם תחרות חזקה מצד יריבים זולים. 

טסלה מפעילה את הרשת הגדולה ביותר של תחנות טעינה מהירה לרכבים חשמליים בארה”ב, הכוללת 50,000 עמדות בעולם. האטה בצמיחה הובילה את החברה לנקוט במהלכי פיטורים של בכירים ושל עובדים זוטרים בניסיון לשלוט בעלויות. כאשר יצרנית הרכבים החשמליים הודיעה מוקדם יותר החודש כי תפטר 14,000 עובדים.

כמו כן, אילון מאסק כתב ברשת החברתית X, אמר שהחברה עדיין מתכננת להגדיל את רשת הטעינה המהירה, “רק בקצב איטי יותר עבור מיקומים חדשים”.

מאז הכרזתה ב-24 באפריל של יצרנית המכוניות החשמליות כי תשיק בקרוב מכוניות זולות יותר – המניה זינקה בכמעט 40%, תכניתו של אילון מאסק להפיץ דגמים זולים יותר הפיגה כמה דאגות לגבי האטה בצמיחה והגיעה לאחר שבוע סוער שסומן בפיטורים גדולים, יציאות מנהלים והורדות מחירים.

אולם, היום מניית ענקית הרכבים החשמליים (TESLA INC) נופלת ב-5%, יום לאחר שזינקה ב-16%, רק בשני האחרון. המנייה נופלת בשל הדיווחים האחרונים על סבב הפיטורים. 

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן