חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר הירי בטראמפ: הביטקוין מזנק ל-60,000 דולר

נכון לשעות הבוקר המאוחרות, הביטקוין עלה ב-2.7% מעל ל-60,000 דולר. זאת, לאחר ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר ובמקביל, מטבע הקריפטו הנסחר ביותר הראה התייצבות בימים האחרונים • בסוף חודש מאי, טראמפ החל לקבל תרומות לקמפיין הבחירות שלו במטבעות דיגיטליים

הנשיא לשעבר דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

הביטקוין זינק לאחר שנשיא ארה”ב לשעבר והמועמד הרפובליקני לזכייה בנשיאות ב-2024 דונלד טראמפ נפצע קל במהלך ניסיון התנקשות.

עלה מתוך השפל: מחיר הביטקוין עלה על 60,000 דולר לביטקוין, עלייה משפל של 53,000 דולר מוקדם יותר החודש, כאשר סיכוייו של טראמפ להיבחר מחדש לבית הלבן בנובמבר עלו בפלטפורמת החיזוי Polymarket מבוססת הקריפטו.

הנשיא לשעבר, שטען מספר פעמים כי הוא בעד מטבע הקריפטו עדכן כי הוא נורה באוזן ימין לאחר שנורה בעצרת הפוליטית שלו בפנסילבניה ביום שבת. צוות הקמפיין שלו אמר שהוא “בסדר” לאחר התקרית ומצפה ללכת לוועידה הלאומית הרפובליקנית שמתחילה ביום שני.

טראמפ, ראה את סיכוייו לזכות בבחירות לנשיאות בנובמבר קופצים סביב 10 נקודות ל-70% בפלטפורמת Polymarket שמאפשרת למשתמשים להמר על מטבעות קריפטוגרפיים על תוצאה של כמעט כל דבר מאירועים פוליטיים גדולים ועד משחקי כדורגל. 

ביטקוין | צילום: שאטרסטוק

טראמפ התגלה כמועמד המועדף על קהילת הביטקוין והבטיח להגן על זכותם של אנשים להחזיק במטבע המבוזר, הוא אף הוכרז כנואם הראשי בוועידת “ביטקוין 2024” בהמשך החודש.

“אני אוודא שהעתיד של הביטקוין ייעשה בארה”ב ולא יהיה מונע מעבר לים”, אמר טראמפ במהלך אירוע בוושינגטון הבירה בחודש שעבר. “אתמוך בזכות לאחזקה עצמית”.

לאחרונה, טראמפ הרוויח מיליונים מסדרה של מטבעות דיגיטליים מבוססי קריפטו שאינם ניתנים לשינוי (NFT) והעמיד אותו בסתירה מוחלטת עם עמדת האנטי-קריפטו של ממשל ביידן. טראמפ הכריז על תמיכה בקריפטו בסוף מאי והחל לקבל תרומות לקמפיין בביטקוין, אתרים, סולנה, דוג’קוין ו-shiba inu.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן