חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר השימוע במשרד הכלכלה: אל על תציע טיסות מוזלות לארבעה יעדים

בעקבות העלייה החדה במחירי הטיסות, שר הכלכלה ניר ברקת זימן היום את מנכ"לי חברות התעופה של שלושת החברות הישראליות - אל על, ארקיע וישראייר • לאחר הפגישה הודיעה החברה כי תתמחר מחירים קבועים לארבעה יעדים: לרנקה, אתונה, וינה ודובאי • אל על דיווחה על רבעון שני חזק השנה עם עלייה ברווח הנקי לכ-147 מיליון דולר

מטוס אל על, ארכיון | צילום: שאטרסטוק

פיקוח מחירים? לאחר ששר הכלכלה ניר ברקת זימן את מנכ”לי חברות התעופה הישראליות ארקיע, ישראייר ואל על – כל אחת בנפרד לשימוע בשל עליות המחירים הקיצוניות בטיסות. בעקבות כך, אל על הודיעה כי החברה תפעיל טיסות הלוך-חזור לארבעה יעדים במחירים מוזלים.

היעדים הם לרנקה ב-199 דולר, לאתונה ב-299 דולר, ולוינה ולדובאי ב-349 דולר אליהם יוכלו הנוסעים גם לקחת טיסות ליעדים נוספים בעולם במחירים תחרותיים בשל ביטולי הטיסות הרבים של החברות הזרות לישראל וכתוצאה מכך, היעדר התחרות.

המחירים האחידים יהיו בתוקף עד לסוף שנת 2024 ותקפים לכל המושבים במטוס. עוד הודיעה אל על כי היא מבטיחה להפחית את המחירים בשאר הטיסות שבהן נשארו מושבים פנויים.

מנכ”לית אל על, דינה בן טל גננסיה: “אנו ממשיכים לפעול כדי להגדיל את היצע המושבים ככל הניתן ולהרחיב את לוח הטיסות. במטרה לאפשר לישראלים ודאות תעופתית בתקופה זו. אנו ממשיכים במשימה שלנו להבטיח את הגשר האווירי לישראל וממנה, ועושים מאמצים רבים על מנת לתת מענה מתאים לכלל הציבור הישראלי”.

שר הכלכלה והתעשייה, ניר ברקת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היעדים שהוגדרו ויוחלו באופן אחיד בכל הטיסות במחלקת התיירים:

טיסת הלוך-חזור ללרנקה (קפריסין) תימכר ב-199$.

טיסת הלוך-חזור לאתונה (יוון) תימכר ב-299$.

טיסת הלוך-חזור לוינה (אוסטריה) תימכר ב-349$.

טיסת הלוך-חזור לדובאי (איחוד האמירויות) תימכר ב-349$.

אל על פרסמה בשבוע שעבר את תוצאות כספיות חזקות לרבעון השני של השנה עם עלייה ברווח הנקי לכ-147 מיליון דולר – פי 2.5 ביחס לרבעון המקביל אשתקד ועלייה של 33% בהכנסות.

העלייה הדרמטית בהכנסות של חברת התעופה בין היתר בשל עלייה חריגה בשיעור התפוסה אשר זינק לכ-92% לעומת כ-87% ברבעון המקביל זאת על רקע צמצום טיסות החברות הזרות לישראל.

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן