חיפוש
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

לאחר ניסיון ההתנקשות: מניית טראמפ מדיה מזנקת

ניסיון ההתנקשות מגביר את ההובלה של הנשיא לשעבר על ביידן בסיכויי ההימורים לזכייה • המסחר בוול סטריט: מניות חברות הנשק ומפעילי בתי כלא פרטיים מראות תנופה בשל הציפייה המוגברת לניצחון טראמפ. לעומתן, מניות אנרגיה ירוקה נפלו בשל הסיכוי להיפוך פוטנציאלי של מדיניות האקלים

חברת המדיה של טראמפ | צילום: שאטרסטוק

וול סטריט ננעלה בעליות: מחיר מניית טראמפ מדיה זינק ב-32% במסחר ביום שני, כאשר וול סטריט עשתה חישוב מסלול מחדש לסיכויי הנשיא לשעבר דונלד טראמפ להגיע עד לבית הלבן לאחר ניסיון ההתנקשות שנכשל בשבת.

החברה המחזיקה בפלטפורמה “Truth Social”, זינקה ב-9.98 דולר ל-40.87 דולר בבוקר יום שני. הקפיצה הופכת צניחה של שישה שבועות במניות ‘טראמפ מדיה׳, שהציגו דפוסי מסחר תנודתיים מאז חודש מרץ.

טראמפ מדיה ״DJT”, נתפסת על ידי חלק כמניית מם, משום שהתנודות הלא יציבות שלה מושפעות בעיקר מהתלהבות מהמדיה החברתית ומרגשות אישיים כלפי טראמפ ולא מהיסודות העסקיים שמשקיעים בדרך כלל מהמרים לפיהם, כמו רווח וצמיחה בהכנסות.

ניסיון ההתנקשות עשוי לחזק את סיכוייו של טראמפ בבחירות לנשיאות בנובמבר, כאשר מודל החיזוי של ה”אקונומיסט” נותן כעת לטראמפ סיכוי של 3 מתוך 4 לזכות, כך לפי מביני עניין.

רגעים לאחר ניסיון ההתנקשות בטראמפ בפנסילבניה, ארה”ב | צילום: רויטרס

נסגר בעליות: הביטקוין זינק ב-6% והמטבע הדיגיטלי ממשיך להראות התאוששות; דאו ג’ונס עלה ב-0.5% וננעל בשיא מאז מאי; S&P הוסיף 0.3%. אנחנו לקראת שבוע של דוחות כספים לחברות גדולות ומשמעותיות, רק בשישי האחרון פירסם בנק ההשקעות ג’יי. פי מורגן את דוחות הרבעון השני שלו.

לאחר הירי בטראמפ: הביטקוין מזנק ל-60,000 דולר

שתפו כתבה זו:

עקבו אחרינו ברשתות החברתיות

הירשמו לניוזלטר של ערוץ הכלכלה

דילוג לתוכן